طراحی وب سایت سازمانی

 

.طراحی سایت سازمانی ,خرید اینترنتی,طراحی سایت،وب سایت،نرم افزار تحت وب،طراحی سایت کاشان،طراحی وبسایت، وبسایت، گروه نرم افزاری آرین، گروه نرم افزاری کاشان، طراحی وبسایت کاشان، کاشان، گروه نرم افزاری، webdesign، website، seo، بهینه سازی و سئو، کسب و کار اینترنتی، اشتغالزایی در منزل، وب سایت های اطلاع رسانی، وبسایت های تجاری، سازمانی، هتل و رستوران، فروشگاهی، طراحی سایت، استراتژی بازاریابی محتوایی، بازاریابی، نرم افزار های تحت وب، وب سایت های سازگار با موبایل،ایمیل مارکتینگ، اپلیکیشن‌های تلفن همراه ایمیل، بازاریابی شبکه‌های اجتماعی، محتوای جذاب، افزایش فروش، مدیریت موفق، سایت داینامیک، سایت استاتیک، پیاده سازی و مشاوره کسب وکارهای اینترنتی، بازدید، CRM ( مدیریت روابط با مشتری Customer Relationship Management)، استارت آپ، بهینه سازی کلمات کلیدی، کارآفرینی اینترنتی، مدیریت محتوی های رایج، بازاریابی ویروسی، بازاریابی دهان به دهان، کسب و کار، مزیت تبلیغات اینرنتی، قابلیت های هارمونی، نماد اعتماد الکترونیکی، تجارت آنلاین، لینک طعمه، افزایش رتبه ، رنکینگ وب سایت ، موتورهای جستجو ، الکسا، شبکه‌های اجتماعی، فروشگاه اینترنتی،

 

طراحی وب سایت سازمانی (جهت اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید.)

امروزه با توجه به اینکه در دستور کار اکثر سازمان های بزرگ خصوصی و دولتی سرعت بخشیدن به ارائه خدمات برای ارباب رجوع از اولویت های کاری می باشد داشتن یک وب سایت سازمانی مسئله ای مهم خواهد بود. این وب سایت به غیر از ارائه اطلاعیه ها و اخبار مختلف و در واقع هدف اطلاع رسانی می بایست توانایی انجام بسیاری از خدمات آن سازمان که چندی پیش به صورت حضوری انجام میشد را به صورت اینترنتی و مجازی داشته باشد . هدف از راه اندازی چنین وب سایت یا پورتالی را می توان کم کردن بروکراسی اداری و کاغذ بازی برای ارائه خدمات بهتر به افراد دانست. لازم به ذکر است که این نوع وب سایت می تواند در دو قسمت کاربران عمومی و کاربران سازمان طراحی و پیاده سازی شود . به طوری که اکثر فعالیت های کارمندان آن مجموعه به صورت آنلاین و با سرعت بیشتری اتفاق بیفتد . با داشتن یک پورتال سازمانی جامع به روند رشد و بهبود فعالیت مجموعه می توانید کمک بسزایی کنید . تیم طراحی سایت آرین  با داشتن سابقه در ارائه چنین خدماتی می تواند مجری مناسبی برای پروژه سازمان شما باشد .

 

  امکانات اصلی پکیج سازمانی ساده

طراحی

یکسال خدمات پشتیبانی

ارسال پیامک

فایروال امنیتی

مدیریت منو

مدیریت مطالب

تنظیمات

مدیریت پیوندها

سیستم پرسش و پاسخ

سیستم مدیریت اشخاص

سیستم نظرسنجی

خبرنامه

مدیریت تبلیغات

سیستم یادآور اشخاص

ایجاد کد کوتاه

سیستم مدیریت از راه دور

تنظیمات حرفه ای

فروشگاه

ثبت سند حسابداری

مدیریت انواع محصولات

ساخت سریال

پرداخت آنلاین

سیستم نظر سنجی محصول

گزارش پیشرفته فروش

سیستم پشتیبانی محصول

خرید و فروش پیامکی

پنل کاربری (تمام اشخاص)

فرم ساز

ارتباطات داخلی

امکان مدیریت و تغییرقالب

امکان کد نویسی

رسانه(دانلود سنتر)

 

امکانات اصلی پکیج سازمانی پیشرفته

یکسال خدمات پشتیبانی

ارسال پیامک

فایروال امنیتی

مدیریت منو

مدیریت مطالب

تنظیمات

مدیریت پیوندها

سیستم پرسش و پاسخ

¬¬¬سیستم مدیریت اشخاص

سیستم نظرسنجی

خبرنامه

مدیریت تبلیغات

سیستم یادآور اشخاص

ایجاد کد کوتاه

سیستم مدیریت از راه دور

تنظیمات حرفه ای

فروشگاه

ثبت سند حسابداری

مدیریت انواع محصولات

امکان مدیریت انبار

ساخت سریال

همکاری در فروش

پرداخت آنلاین

سیستم نظر سنجی محصول

گزارش پیشرفته فروش

سیستم پشتیبانی محصول

خرید و فروش پیامکی

پنل کاربری (تمام اشخاص)

سیستم مدیریت تخفیف

فرم ساز

ارتباطات داخلی

امکان مدیریت و تغییرقالب

سایت ساز

پرتال کاربران

امکانات اختصاصی

امکانات اداری

پکیج چاره یاب

مدیریت زبان ها

امکان کد نویسی

رسانه(دانلود سنتر)

 

طراحی سایت،وب سایت،نرم افزار تحت وب،طراحی سایت کاشان،طراحی وبسایت، وبسایت، گروه نرم افزاری آرین، گروه نرم افزاری کاشان، طراحی وبسایت کاشان، کاشان، گروه نرم افزاری، webdesign، website، seo، بهینه سازی و سئو، کسب و کار اینترنتی، اشتغالزایی در منزل، وب سایت های اطلاع رسانی، وبسایت های تجاری، سازمانی، هتل و رستوران، فروشگاهی، طراحی سایت، استراتژی بازاریابی محتوایی، بازاریابی، نرم افزار های تحت وب، وب سایت های سازگار با موبایل،ایمیل مارکتینگ، اپلیکیشن‌های تلفن همراه ایمیل، بازاریابی شبکه‌های اجتماعی، محتوای جذاب، افزایش فروش، مدیریت موفق، سایت داینامیک، سایت استاتیک، پیاده سازی و مشاوره کسب وکارهای اینترنتی، بازدید، CRM ( مدیریت روابط با مشتری Customer Relationship Management)، استارت آپ، بهینه سازی کلمات کلیدی، کارآفرینی اینترنتی، مدیریت محتوی های رایج، بازاریابی ویروسی، بازاریابی دهان به دهان، کسب و کار، مزیت تبلیغات اینرنتی، قابلیت های هارمونی، نماد اعتماد الکترونیکی، تجارت آنلاین، لینک طعمه، افزایش رتبه ، رنکینگ وب سایت ، موتورهای جستجو ، الکسا، شبکه‌های اجتماعی، فروشگاه اینترنتی

 

 .طراحی سایت سازمانی .خرید اینترنتی.طراحی سایت.وب سایت.نرم افزار تحت وب.طراحی سایت کاشان.طراحی وبسایت. وبسایت. گروه نرم افزاری آرین. گروه نرم افزاری کاشان. طراحی وبسایت کاشان. کاشان. گروه نرم افزاری. webdesign. website. seo. بهینه سازی و سئو. کسب و کار اینترنتی. اشتغالزایی در منزل. وب سایت های اطلاع رسانی. وبسایت های تجاری. سازمانی. هتل و رستوران. فروشگاهی. طراحی سایت. استراتژی بازاریابی محتوایی. بازاریابی. نرم افزار های تحت وب. وب سایت های سازگار با موبایل.ایمیل مارکتینگ. اپلیکیشن‌های تلفن همراه ایمیل. بازاریابی شبکه‌های اجتماعی. محتوای جذاب. افزایش فروش. مدیریت موفق. سایت داینامیک. سایت استاتیک. پیاده سازی و مشاوره کسب وکارهای اینترنتی. بازدید. CRM ( مدیریت روابط با مشتری Customer Relationship Management). استارت آپ. بهینه سازی کلمات کلیدی. کارآفرینی اینترنتی. مدیریت محتوی های رایج. بازاریابی ویروسی. بازاریابی دهان به دهان. کسب و کار. مزیت تبلیغات اینرنتی. قابلیت های هارمونی. نماد اعتماد الکترونیکی. تجارت آنلاین. لینک طعمه. افزایش رتبه . رنکینگ وب سایت . موتورهای جستجو . الکسا. شبکه‌های اجتماعی. فروشگاه اینترنتی.

طراحی سایت فروشگاه حرفه ای

.طراحی سایت سازمانی ,خرید اینترنتی,طراحی سایت،وب سایت،نرم افزار تحت وب،طراحی سایت کاشان،طراحی وبسایت، وبسایت، گروه نرم افزاری آرین، گروه نرم افزاری کاشان، طراحی وبسایت کاشان، کاشان، گروه نرم افزاری، webdesign، website، seo، بهینه سازی و سئو، کسب و کار اینترنتی، اشتغالزایی در منزل، وب سایت های اطلاع رسانی، وبسایت های تجاری، سازمانی، هتل و رستوران، فروشگاهی، طراحی سایت، استراتژی بازاریابی محتوایی، بازاریابی، نرم افزار های تحت وب، وب سایت های سازگار با موبایل،ایمیل مارکتینگ، اپلیکیشن‌های تلفن همراه ایمیل، بازاریابی شبکه‌های اجتماعی، محتوای جذاب، افزایش فروش، مدیریت موفق، سایت داینامیک، سایت استاتیک، پیاده سازی و مشاوره کسب وکارهای اینترنتی، بازدید، CRM ( مدیریت روابط با مشتری Customer Relationship Management)، استارت آپ، بهینه سازی کلمات کلیدی، کارآفرینی اینترنتی، مدیریت محتوی های رایج، بازاریابی ویروسی، بازاریابی دهان به دهان، کسب و کار، مزیت تبلیغات اینرنتی، قابلیت های هارمونی، نماد اعتماد الکترونیکی، تجارت آنلاین، لینک طعمه، افزایش رتبه ، رنکینگ وب سایت ، موتورهای جستجو ، الکسا، شبکه‌های اجتماعی، فروشگاه اینترنتی،

 

طراحی وب سایت تجاری (جهت مشاهده اینجا کلیک کنید.)

طراحی فروشگاه اینترنتی ، سایت فروشگاه اینترنتی ، راه اندازی فروشگاه اینترنتی و فروش اینترنتی مفاهیمی هستند که امروزه بیش از پیش توسط صاحبان مشاغل مختلف و عموم افراد  جامعه مورد توجه قرار گرفته می شوند. دلیل این امر را می توان پیشرفت روز افزون دنیای فناوری اطلاعات و تغییر الگوی رفتاری جامعه و به طبع آن تغییر روش های تجارت در دنیای امروزی دانست.پدیده ی اینترنت امروزه به نسبت سالیان گذشته جایگاه مناسبی در نزد عموم مردم کسب کرده و بگونه ای وارد سبک زندگی افراد شده است و شاهد استقبال خریداران از خرید و فروش اینترنتی و رشد صعودی ایجاد فروشگاه اینترنتی و راه اندازی فروشگاه اینترنتی هستیم.حرکت به سوی کسب و کارهای اینترنتی و تجارت الکترونیک برای صاحبان مشاغل ، تجارت سنتی و کلیه کسانی که به ارائه محصولات و خدمات خود  اهمیت می دهند امری ضروری شده است.

 

امکانات اصلی پکیج تجاری و فروشگاهی ساده

یکسال خدمات پشتیبانی

ارسال پیامک

فایروال امنیتی

مدیریت منو

مدیریت مطالب

تنظیمات

مدیریت پیوندها

سیستم پرسش و پاسخ

سیستم مدیریت اشخاص

سیستم نظرسنجی

خبرنامه

مدیریت تبلیغات

سیستم یادآور اشخاص

ایجاد کد کوتاه

سیستم مدیریت از راه دور

تنظیمات حرفه ای

فروشگاه

ثبت سند حسابداری

مدیریت انواع محصولات

امکان مدیریت انبار

ساخت سریال

پرداخت آنلاین

سیستم نظر سنجی محصول

گزارش پیشرفته فروش

سیستم پشتیبانی محصول

خرید و فروش پیامکی

سیستم مدیریت تخفیف

امکان مدیریت و تغییرقالب

امکان کد نویسی

رسانه(دانلود سنتر)

 

 

امکانات اصلی پکیج تجاری و فروشگاهی پیشرفته

یکسال خدمات پشتیبانی

ارسال پیامک

فایروال امنیتی

مدیریت منو

مدیریت مطالب

تنظیمات

مدیریت پیوندها

سیستم پرسش و پاسخ

سیستم مدیریت اشخاص

سیستم نظرسنجی

خبرنامه

مدیریت تبلیغات

سیستم یادآور اشخاص

ایجاد کد کوتاه

سیستم مدیریت از راه دور

تنظیمات حرفه ای

فروشگاه

ثبت سند حسابداری

مدیریت انواع محصولات

امکان مدیریت انبار

ساخت سریال

همکاری در فروش

پرداخت آنلاین

سیستم نظر سنجی محصول

گزارش پیشرفته فروش

سیستم پشتیبانی محصول

خرید و فروش پیامکی

پنل کاربری (تمام اشخاص)

سیستم مدیریت تخفیف

ارتباطات داخلی

امکان مدیریت و تغییرقالب

امکان کد نویسی

رسانه(دانلود سنتر)

گروه نرم افزاری آرین با چندین تجربه موفق در طراحی فروشگاه اینترنتی و راه اندازی فروشگاه اینترنتی خدمات ویژه ای برای تولیدکنندگان و فروشندگانی که تمایل به همگامی با دنیای امروزی و بهره مندی از تجارت الکترونیک دارند، ارائه می دهد.علاوه بر طراحی فروشگاه اینترنتی خدمات دیگری همچون  بهینه سازی و سئو سایت، افزایش بازدید سایت، تحلیل بازار فروش اینترنتی، افزایش فروش اینترنتی نیز توسط مرکز تجارت الکترونیک آرین در زمینه کسب و کار های اینترنتی و فروش اینترنتی ارائه می گردد تا تضمینی برای موفقیت مشتریان این شرکت در هر مرحله ای از یک کسب و کار اینترنتی یا تجارت الکترونیک که هستند، باشد.

 

.طراحی سایت سازمانی .خرید اینترنتی.طراحی سایت.وب سایت.نرم افزار تحت وب.طراحی سایت کاشان.طراحی وبسایت. وبسایت. گروه نرم افزاری آرین. گروه نرم افزاری کاشان. طراحی وبسایت کاشان. کاشان. گروه نرم افزاری. webdesign. website. seo. بهینه سازی و سئو. کسب و کار اینترنتی. اشتغالزایی در منزل. وب سایت های اطلاع رسانی. وبسایت های تجاری. سازمانی. هتل و رستوران. فروشگاهی. طراحی سایت. استراتژی بازاریابی محتوایی. بازاریابی. نرم افزار های تحت وب. وب سایت های سازگار با موبایل.ایمیل مارکتینگ. اپلیکیشن‌های تلفن همراه ایمیل. بازاریابی شبکه‌های اجتماعی. محتوای جذاب. افزایش فروش. مدیریت موفق. سایت داینامیک. سایت استاتیک. پیاده سازی و مشاوره کسب وکارهای اینترنتی. بازدید. CRM ( مدیریت روابط با مشتری Customer Relationship Management). استارت آپ. بهینه سازی کلمات کلیدی. کارآفرینی اینترنتی. مدیریت محتوی های رایج. بازاریابی ویروسی. بازاریابی دهان به دهان. کسب و کار. مزیت تبلیغات اینرنتی. قابلیت های هارمونی. نماد اعتماد الکترونیکی. تجارت آنلاین. لینک طعمه. افزایش رتبه . رنکینگ وب سایت . موتورهای جستجو . الکسا. شبکه‌های اجتماعی. فروشگاه اینترنتی.

طراحی سایت اطلاع رسانی

.طراحی سایت سازمانی ,خرید اینترنتی,طراحی سایت،وب سایت،نرم افزار تحت وب،طراحی سایت کاشان،طراحی وبسایت، وبسایت، گروه نرم افزاری آرین، گروه نرم افزاری کاشان، طراحی وبسایت کاشان، کاشان، گروه نرم افزاری، webdesign، website، seo، بهینه سازی و سئو، کسب و کار اینترنتی، اشتغالزایی در منزل، وب سایت های اطلاع رسانی، وبسایت های تجاری، سازمانی، هتل و رستوران، فروشگاهی، طراحی سایت، استراتژی بازاریابی محتوایی، بازاریابی، نرم افزار های تحت وب، وب سایت های سازگار با موبایل،ایمیل مارکتینگ، اپلیکیشن‌های تلفن همراه ایمیل، بازاریابی شبکه‌های اجتماعی، محتوای جذاب، افزایش فروش، مدیریت موفق، سایت داینامیک، سایت استاتیک، پیاده سازی و مشاوره کسب وکارهای اینترنتی، بازدید، CRM ( مدیریت روابط با مشتری Customer Relationship Management)، استارت آپ، بهینه سازی کلمات کلیدی، کارآفرینی اینترنتی، مدیریت محتوی های رایج، بازاریابی ویروسی، بازاریابی دهان به دهان، کسب و کار، مزیت تبلیغات اینرنتی، قابلیت های هارمونی، نماد اعتماد الکترونیکی، تجارت آنلاین، لینک طعمه، افزایش رتبه ، رنکینگ وب سایت ، موتورهای جستجو ، الکسا، شبکه‌های اجتماعی، فروشگاه اینترنتی،

 

 

طراحی  سایت اطلاع رسانی (جهت اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید.)

سایت اطلاع رسانی نیازی ضروری برای تمام کسانی است که می خواهند در زمینه شغلی خود بروز بوده و همگام با دنیای امروزی در حال پیشرفت باشند. فعالیت شغلی،سیاسی، اجتماعی،ورزشی و هنری اغلب افراد جامعه امروزی در ارتباط با مخاطبین خود معنا پیدا میکند، هدف از طراحی سایت اطلاع رسانی ایجاد بستری مناسب برای برقراری ارتباطی مستقیم و بدون واسطه این افراد با مخاطبین خود می باشد. مرکز تجارت الکترونیک آرین خدمات منحصر بفردی در خصوص طراحی سایت اطلاع رسانی ارائه میدهد، مهمترین ویژگی سایت اطلاع رسانی از دیده ما سهولت مدیریت آن برای صاحب وب سایت است که خود فرد به تنهایی قادر به مدیریت سایت باشد و اینکه از نظر طراحی محیطی کاربر پسند  با هدف سایت فراهم آوریم تا مورد توجه مراجعه کنندگان سایت قرار گیرد.

 

امکانات اصلی پکیج اطلاع رسانی ساده

  • یکسال خدمات پشتیبانی
  • فایروال امنیتی
  • مدیریت منو
  • مدیریت مطالب
  • تنظیمات
  • مدیریت پیوندها
  • سیستم پرسش و پاسخ
  • سیستم نظرسنجی
  • مدیریت تبلیغات
  • تنظیمات حرفه ای
  • رسانه (دانلود سنتر)

 

امکانات اصلی پکیج اطلاع رسانی پیشرفته

  • یکسال خدمات پشتیبانی
  • ارسال پیامک
  • فایروال امنیتی
  • مدیریت منو
  • مدیریت مطالب
  • تنظیمات
  • مدیریت پیوندها
  • سیستم پرسش و پاسخ
  • سیستم مدیریت اشخاص
  • پرتال اختصاصی اشخاص
  • سیستم نظرسنجی
  • خبرنامه
  • مدیریت تبلیغات
  • سیستم یادآور اشخاص
  • ایجاد کد کوتاه
  • سیستم مدیریت از راه دور
  • تنظیمات حرفه ای
  • پرداخت آنلاین
  • فرم ساز
  • امکان مدیریت و تغییرقالب
  • امکان کد نویسی
  • رسانه(دانلود سنتر)         

 

 .طراحی سایت سازمانی .خرید اینترنتی.طراحی سایت.وب سایت.نرم افزار تحت وب.طراحی سایت کاشان.طراحی وبسایت. وبسایت. گروه نرم افزاری آرین. گروه نرم افزاری کاشان. طراحی وبسایت کاشان. کاشان. گروه نرم افزاری. webdesign. website. seo. بهینه سازی و سئو. کسب و کار اینترنتی. اشتغالزایی در منزل. وب سایت های اطلاع رسانی. وبسایت های تجاری. سازمانی. هتل و رستوران. فروشگاهی. طراحی سایت. استراتژی بازاریابی محتوایی. بازاریابی. نرم افزار های تحت وب. وب سایت های سازگار با موبایل.ایمیل مارکتینگ. اپلیکیشن‌های تلفن همراه ایمیل. بازاریابی شبکه‌های اجتماعی. محتوای جذاب. افزایش فروش. مدیریت موفق. سایت داینامیک. سایت استاتیک. پیاده سازی و مشاوره کسب وکارهای اینترنتی. بازدید. CRM ( مدیریت روابط با مشتری Customer Relationship Management). استارت آپ. بهینه سازی کلمات کلیدی. کارآفرینی اینترنتی. مدیریت محتوی های رایج. بازاریابی ویروسی. بازاریابی دهان به دهان. کسب و کار. مزیت تبلیغات اینرنتی. قابلیت های هارمونی. نماد اعتماد الکترونیکی. تجارت آنلاین. لینک طعمه. افزایش رتبه . رنکینگ وب سایت . موتورهای جستجو . الکسا. شبکه‌های اجتماعی. فروشگاه اینترنتی.

کاتالوگ دیجیتال چیست

محیط زیست+چند رسانه ای (مولتی مدیا)+محیط تعاملی+زمان+هزینه های چاپ+کاتالوگ دیجیتال+digital catalog+مجله دیجیتال

 

کاتالوگ دیجیتال چیست؟(جهت اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید.)

مجله دیجیتال (کاتالوگ دیجیتال) را میتوان یکی از جدید ترین روشهای دنیای تبلیغات در عصر حاضر دانست که هر روز شاهد استقبال و گرایش طیف وسیعی از کاربران به آن می باشیم . طیف کاربرانی که شامل کمپانی های بزرگ تجاری ، خدماتی ، تبلیغاتی و  حتی کاربران خانگی است و هر یک می کوشند با کمک از آن پیام تبلیغاتی مورد نظر را انتقال دهند و محصولات و خدمات خود را معرفی نمایند. در ایران نیز در کنار بکارگیری نمونه های مالتی مدیا در سبک سنتی ، اینگونه طراحی کاتالوگ و بروشور ( digital catalog ) با استقبال فراوانی در حوزه چاپ و نشر روبرو شده است. شاید دلیل این اقبال روزافزون از کاتالوگ دیجیتال را بتوان به عوامل زیر نسبت داد:

هزینه های چاپ

زمان

محیط تعاملی

چند رسانه ای (مولتی مدیا)

محیط زیست

 

مزایای دیگر به کارگیری در یک نگاه :

۱ – صفحات به صورت دیجیتال طراحی می شوند و زمان اصلاح بسیار کم تری نیاز دارند و محدودیتی در تعداد صفحات وجود ندارد

۲ – استفاده از نرم افزارهای مختلف برای ایجاد داده اولیه و گرفتن خروجی یکسان

۳ – کاهش هزینه طراحی و نشر کاتالوگ آنلاین دیجیتال در مقایسه با هزینه های چاپ کاتالوگ واقعی

۴ – مکملی در کنار یک طراحی وب سایت جهت معرفی محصولات ، کالا یا خدمات شما

۵ – قابلیت افزودن رمز عبور و افزایش امنیت (security) برای محدود کردن به مخاطبین خاص

۶ – قابلیت نشر و ارائه اطلاعات به روی لوح فشرده و حافظه های فلش

۷ – دارای قالب های مختلف مناسب برای سایت عکاسی ، مجلات پزشکی ، ماهنامه های هنری و …

۸ – توانایی اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی بواسطه نشر دیجیتال

۹ – دارا بودن ابزار چاپ و نمایش اطلاعات تماس شرکت


محیط زیست+چند رسانه ای (مولتی مدیا)+محیط تعاملی+زمان+هزینه های چاپ+کاتالوگ دیجیتال+digital catalog+مجله دیجیتال

طراحی لوگو و آرم

نکات مهم در طراحی لوگو+قواعد مهم در طراحی لوگو+قواعد مهم در طراحی لوگو+سبک طراحی لوگو+سادگی در طراحی لوگو+نقش رنگ در طراحی لوگو+

 

طراحی لوگو و آرم (جهت اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید)

 طراحی لوگو یا همان طراحی نام تجاری اهمیت زیادی دارد. اگر طراحی لوگو به درستی انجام شود، قدرت زیادی را به تجارت می بخشد. نمایش تصویری از نام تجاری با توجه به اصول گرافیکی انجام می شود. مانند هر کار دیگری، طراحی لوگو به تجربه و تخصص نیاز دارد تا نتیجه کار موفقیت آمیز باشد. طراحی گرافیک به دانش نیاز دارد و در واقع یک کار تخصصی است. به همین دلیل ما 12 قاعده موثر برای طراحی لوگو را مشخص کرده ایم:

 

    طراحی لوگو یا همان طراحی نام تجاری اهمیت زیادی دارد. اگر طراحی لوگو به درستی انجام شود، قدرت زیادی را به تجارت می بخشد. نمایش تصویری از نام تجاری با توجه به اصول گرافیکی انجام می شود. مانند هر کار دیگری، طراحی لوگو به تجربه و تخصص نیاز دارد تا نتیجه کار موفقیت آمیز باشد. طراحی گرافیک به دانش نیاز دارد و در واقع یک کار تخصصی است. به همین دلیل ما 12 قاعده موثر برای طراحی لوگو را مشخص کرده ایم:   نکات مهم در طراحی لوگو+قواعد مهم در طراحی لوگو+قواعد مهم در طراحی لوگو+سبک طراحی لوگو+سادگی در طراحی لوگو+نقش رنگ در طراحی لوگو+    1-مقدمات کار در ابتدا برای طراحی لوگو باید تصویر آن مشخص شود. در واقع طرح اولیه، اولین گام مهم در طراحی یک لوگوی موثر است. این کار می تواند از طریق کاغذ، قلم نقاشی یا پیش نویس از قبل باشد که با استفاده از برنامه های نرم افزاری از قبیل ایلوستریتور می توان آن را طراحی کرد. بهتر است از 20 تا 30 طرح یا ایده استفاده کنید. سپس با ایجاد تغییرات اساسی آنها را به ایده های اصلی تبدیل کنید.    2-ایجاد تعادل ایجاد تعادل برای طراحی آرم اهمیت زیادی دارد. زیرا ذهن ما به طور طبیعی می تواند ایده های اجرا شده را متعادل کند. این کار ایده ها را جذاب تر می کند. به عبارت دیگر برای طراحی لوگو باید حجم، وزن و اندازه متعادل باشد تا لوگو جذابیت خود را حفظ کند. بهتر است برای ایجاد تعادل، طرح گرافیکی را به چند نفر نشان دهید تا در مورد آن نظر بدهند.   3-رعایت مسائل مربوط به اندازه زمانی که لوگو طراحی می کنید، اندازه و سایز آن اهمیت زیادی دارد. تمام اندازه ها باید متناسب باشند. اگر لوگو برای سربرگ، آیتم های کوچک تبلیغاتی، پاکت نامه و .... و یا در فرمت های بزرگتر از قبیل پوستر، بیلیبورد، فرمت الکترونیکی مانند تلویزیون و وب استفاده می شود، باید سایز لوگو متناسب باشد. توجه داشته باشید که کوچکترین مقیاس همیشه سخت تر است. بنابراین زمان طراحی لوگو سعی کنید که ابتدا لوگو را برای سربرگ یا پاکت انجام دهید. سپس آن را در مقیاس بزرگتر برای چاپ پوستر برای یک فروشگاه طراحی کنید.   4-استفاده هوشمندانه از رنگ تئوری رنگ پیچیده است اما طراحان مبتدی قادر به استفاده از رنگ به نحو احسن نیستند و نمی توانند اصول اولیه آن را رعایت کنند. قوانین اساسی برای استفاده از رنگ را به خاطر داشته باشید که عبارتند از: -استفاده از رنگ هایی که در یک خانواده قرار می گیرند. برای مثال رنگ های گرم که عبارتند از رنگ قرمز، نارنجی و زرد. -بیش از اندازه از رنگ های روشن که در چشم هستند، استفاده نکنید. -از دو رنگ سیاه و سفید، باید به خوبی استفاده کنید. -شکستن قوانین گاهی اوقات خوب است. اما برای این کار باید دلیل کافی داشته باشید. -دانستن اینکه رنگ چه احساسی را به مخاطب القا می کند، اهمیت زیادی دارد. برای مثال رنگ قرمز می تواند احساسات عشق، شور و شوق، و قدرت را به مخاطب منتقل کند. -این را در ذهن داشته باشید که ترکیب رنگ های مختلف و مطابقت آنها با یکدیگر به لوگو زیبایی زیادی می دهد.  5-سبک طراحی باید با توجه به شرکت باشد می تواند برای طراحی لوگو از سبک های مختلف طراحی استفاده کنید. برای پس زمینه باید از اطلاعاتی که در مورد مشتریان و نام تجاری دارید، استفاده کنید. استفاده از شیب، سایه برای طراحی لوگو مناسب است.    6-استفاده از تایپوگرافی برای طراحان مبتدی استفاده از نوع فونت و اندازه آن مشکل است. اگر در طراحی لوگو از متن استفاده می شود، باید با توجه به نوع و حوزه متن از فونت استفاده شود. برای متن ادبی فونت های نستعلیق و شکسته مناسب تر است. سعی کنید از دو فونت serif و فونت های sans-serif و همچنین اسکریپت استفاده کنید. این فونت جسارت بیشتری را به متن می دهد. فونت اسکریپت کوچک و خواناست. نمونه هایی از لوگوهای موفق می توان به فونت یاهو، توییتر و کوکاکولا اشاره کرد که از فونت های خاص استفاده می کنند.   نکات مهم در طراحی لوگو+قواعد مهم در طراحی لوگو+قواعد مهم در طراحی لوگو+سبک طراحی لوگو+سادگی در طراحی لوگو+نقش رنگ در طراحی لوگو+   7-به رسمیت شناختن لوگو لوگو باید نام تجاری را به رسمیت بشناسد و بتواند نام تجاری را فوراً در ذهن مخاطب القا کند. چند نمونه از لوگوهایی که توانسته اند نام تجاری را منتقل کنند، کوکاکولا، پپسی، مک دونالد و نایک می باشد. برای ساخت لوگوهایی که پیام آنها قابل تشخیص باشد، باید از همه عناصر از جمله اندازه، سبک، رنگ، تایپوگرافی و ... استفاده شود. بهتر است طرح خود را با استفاده از نرم افزارهای گرافیکی به صورت معکوس ببینید. اگر بتوانید لوگوی تجاری را به صورت معکوس هم تشخیص دهید، در این صورت یک لوگو خوب را طراحی کرده اید.  8-مجزا بودن لوگو باید از سایر سبک ها مجزا باشد. نباید لوگو شبیه سایر لوگوهای دیگر باشد. به جای کپی طرح های دیگر بهتر است یک طرح را بیافرینید. سعی کنید با شکستن قوانین طراحی و در نظر گرفتن ریسک طراحی این کار را انجام دهید. ترکیب رنگ های مختلف هم به شما کمک می کند.   9-سادگی طرح برای طراحی لوگو بهتر است سادگی را رعایت کنید. زیرا سادگی طرح را قابل تشخیص می کند. برای مثال در لوگوی نایک سادگی رعایت شده است و این لوگو قابل تشخیص و در همه دنیا شناخته شده می باشد. بهتر است برای طراحی، کار را از سمت راست آغاز کنید. اغلب طراحان حرفه ای کار خود را از یک طرح نسبتاً پیچیده آغاز می کنند و سپس نسخه را به یک کار ساده پایان می دهند. یکی از ملزومات طرح های ساده، خودداری از عناصر غیرضروری است.   10-استفاده از المان های جدید ادوبی ایلوستریتور از نرم افزارهای طراحی بسیار قدرتمند است. این نرم افزارها فیلترهای زیادی دارند که از طریق آنها می توان یک لوگوی زیبا را طراحی کرد.   11-استفاده از خطوط مونتاژ مونتاژ به معنای استفاده از لوگوهای با کیفیت است. برای این کار بهتر است ابتدا در مورد لوگوها تحقیق کنید تا قسمتی از آن را بردارید. آشفتگی فکری موقتی و تولید ایده هم یکی از نکاتی است که در زمان مونتاژ لوگو باید در نظر داشته باشید. اگر لوگو را برای مشتری طراحی می کنید، بهتر است هر چیزی را که مشتری می خواهد به لوگو اضافه و یا از آن کم کنید.    12-استفاده از طرح های دیگر استفاده از طرح های دیگر به معنای تقلید نیست. بلکه باید تنها در حد الهام از آنها استفاده کنید. یک لوگوی موثر و ساده نباید کپی برداری باشد. از سوی دیگر کپی کردن ایده های دیگران از نظر اخلاقی و قانونی درست نیست. اما می توانید با مشاهده انواع لوگو، از برخی از ایده ها استفاده کنید. از این طریق می توانید قانون کار و ایده پردازی را یاد بگیرید.   مشاهده نمونه کار

 

 1-مقدمات کار در ابتدا برای طراحی لوگو باید تصویر آن مشخص شود. در واقع طرح اولیه، اولین گام مهم در طراحی یک لوگوی موثر است. این کار می تواند از طریق کاغذ، قلم نقاشی یا پیش نویس از قبل باشد که با استفاده از برنامه های نرم افزاری از قبیل ایلوستریتور می توان آن را طراحی کرد. بهتر است از 20 تا 30 طرح یا ایده استفاده کنید. سپس با ایجاد تغییرات اساسی آنها را به ایده های اصلی تبدیل کنید. 

 2-ایجاد تعادل ایجاد تعادل برای طراحی آرم اهمیت زیادی دارد. زیرا ذهن ما به طور طبیعی می تواند ایده های اجرا شده را متعادل کند. این کار ایده ها را جذاب تر می کند. به عبارت دیگر برای طراحی لوگو باید حجم، وزن و اندازه متعادل باشد تا لوگو جذابیت خود را حفظ کند. بهتر است برای ایجاد تعادل، طرح گرافیکی را به چند نفر نشان دهید تا در مورد آن نظر بدهند.

 3-رعایت مسائل مربوط به اندازه زمانی که لوگو طراحی می کنید، اندازه و سایز آن اهمیت زیادی دارد. تمام اندازه ها باید متناسب باشند. اگر لوگو برای سربرگ، آیتم های کوچک تبلیغاتی، پاکت نامه و .... و یا در فرمت های بزرگتر از قبیل پوستر، بیلیبورد، فرمت الکترونیکی مانند تلویزیون و وب استفاده می شود، باید سایز لوگو متناسب باشد. توجه داشته باشید که کوچکترین مقیاس همیشه سخت تر است. بنابراین زمان طراحی لوگو سعی کنید که ابتدا لوگو را برای سربرگ یا پاکت انجام دهید. سپس آن را در مقیاس بزرگتر برای چاپ پوستر برای یک فروشگاه طراحی کنید.

 4-استفاده هوشمندانه از رنگ تئوری رنگ پیچیده است اما طراحان مبتدی قادر به استفاده از رنگ به نحو احسن نیستند و نمی توانند اصول اولیه آن را رعایت کنند. قوانین اساسی برای استفاده از رنگ را به خاطر داشته باشید که عبارتند از: -استفاده از رنگ هایی که در یک خانواده قرار می گیرند. برای مثال رنگ های گرم که عبارتند از رنگ قرمز، نارنجی و زرد. -بیش از اندازه از رنگ های روشن که در چشم هستند، استفاده نکنید. -از دو رنگ سیاه و سفید، باید به خوبی استفاده کنید. -شکستن قوانین گاهی اوقات خوب است. اما برای این کار باید دلیل کافی داشته باشید. -دانستن اینکه رنگ چه احساسی را به مخاطب القا می کند، اهمیت زیادی دارد. برای مثال رنگ قرمز می تواند احساسات عشق، شور و شوق، و قدرت را به مخاطب منتقل کند. -این را در ذهن داشته باشید که ترکیب رنگ های مختلف و مطابقت آنها با یکدیگر به لوگو زیبایی زیادی می دهد.

5-سبک طراحی باید با توجه به شرکت باشد می تواند برای طراحی لوگو از سبک های مختلف طراحی استفاده کنید. برای پس زمینه باید از اطلاعاتی که در مورد مشتریان و نام تجاری دارید، استفاده کنید. استفاده از شیب، سایه برای طراحی لوگو مناسب است. 

 6-استفاده از تایپوگرافی برای طراحان مبتدی استفاده از نوع فونت و اندازه آن مشکل است. اگر در طراحی لوگو از متن استفاده می شود، باید با توجه به نوع و حوزه متن از فونت استفاده شود. برای متن ادبی فونت های نستعلیق و شکسته مناسب تر است. سعی کنید از دو فونت serif و فونت های sans-serif و همچنین اسکریپت استفاده کنید. این فونت جسارت بیشتری را به متن می دهد. فونت اسکریپت کوچک و خواناست. نمونه هایی از لوگوهای موفق می توان به فونت یاهو، توییتر و کوکاکولا اشاره کرد که از فونت های خاص استفاده می کنند.

 

    طراحی لوگو یا همان طراحی نام تجاری اهمیت زیادی دارد. اگر طراحی لوگو به درستی انجام شود، قدرت زیادی را به تجارت می بخشد. نمایش تصویری از نام تجاری با توجه به اصول گرافیکی انجام می شود. مانند هر کار دیگری، طراحی لوگو به تجربه و تخصص نیاز دارد تا نتیجه کار موفقیت آمیز باشد. طراحی گرافیک به دانش نیاز دارد و در واقع یک کار تخصصی است. به همین دلیل ما 12 قاعده موثر برای طراحی لوگو را مشخص کرده ایم:   نکات مهم در طراحی لوگو+قواعد مهم در طراحی لوگو+قواعد مهم در طراحی لوگو+سبک طراحی لوگو+سادگی در طراحی لوگو+نقش رنگ در طراحی لوگو+    1-مقدمات کار در ابتدا برای طراحی لوگو باید تصویر آن مشخص شود. در واقع طرح اولیه، اولین گام مهم در طراحی یک لوگوی موثر است. این کار می تواند از طریق کاغذ، قلم نقاشی یا پیش نویس از قبل باشد که با استفاده از برنامه های نرم افزاری از قبیل ایلوستریتور می توان آن را طراحی کرد. بهتر است از 20 تا 30 طرح یا ایده استفاده کنید. سپس با ایجاد تغییرات اساسی آنها را به ایده های اصلی تبدیل کنید.    2-ایجاد تعادل ایجاد تعادل برای طراحی آرم اهمیت زیادی دارد. زیرا ذهن ما به طور طبیعی می تواند ایده های اجرا شده را متعادل کند. این کار ایده ها را جذاب تر می کند. به عبارت دیگر برای طراحی لوگو باید حجم، وزن و اندازه متعادل باشد تا لوگو جذابیت خود را حفظ کند. بهتر است برای ایجاد تعادل، طرح گرافیکی را به چند نفر نشان دهید تا در مورد آن نظر بدهند.   3-رعایت مسائل مربوط به اندازه زمانی که لوگو طراحی می کنید، اندازه و سایز آن اهمیت زیادی دارد. تمام اندازه ها باید متناسب باشند. اگر لوگو برای سربرگ، آیتم های کوچک تبلیغاتی، پاکت نامه و .... و یا در فرمت های بزرگتر از قبیل پوستر، بیلیبورد، فرمت الکترونیکی مانند تلویزیون و وب استفاده می شود، باید سایز لوگو متناسب باشد. توجه داشته باشید که کوچکترین مقیاس همیشه سخت تر است. بنابراین زمان طراحی لوگو سعی کنید که ابتدا لوگو را برای سربرگ یا پاکت انجام دهید. سپس آن را در مقیاس بزرگتر برای چاپ پوستر برای یک فروشگاه طراحی کنید.   4-استفاده هوشمندانه از رنگ تئوری رنگ پیچیده است اما طراحان مبتدی قادر به استفاده از رنگ به نحو احسن نیستند و نمی توانند اصول اولیه آن را رعایت کنند. قوانین اساسی برای استفاده از رنگ را به خاطر داشته باشید که عبارتند از: -استفاده از رنگ هایی که در یک خانواده قرار می گیرند. برای مثال رنگ های گرم که عبارتند از رنگ قرمز، نارنجی و زرد. -بیش از اندازه از رنگ های روشن که در چشم هستند، استفاده نکنید. -از دو رنگ سیاه و سفید، باید به خوبی استفاده کنید. -شکستن قوانین گاهی اوقات خوب است. اما برای این کار باید دلیل کافی داشته باشید. -دانستن اینکه رنگ چه احساسی را به مخاطب القا می کند، اهمیت زیادی دارد. برای مثال رنگ قرمز می تواند احساسات عشق، شور و شوق، و قدرت را به مخاطب منتقل کند. -این را در ذهن داشته باشید که ترکیب رنگ های مختلف و مطابقت آنها با یکدیگر به لوگو زیبایی زیادی می دهد.  5-سبک طراحی باید با توجه به شرکت باشد می تواند برای طراحی لوگو از سبک های مختلف طراحی استفاده کنید. برای پس زمینه باید از اطلاعاتی که در مورد مشتریان و نام تجاری دارید، استفاده کنید. استفاده از شیب، سایه برای طراحی لوگو مناسب است.    6-استفاده از تایپوگرافی برای طراحان مبتدی استفاده از نوع فونت و اندازه آن مشکل است. اگر در طراحی لوگو از متن استفاده می شود، باید با توجه به نوع و حوزه متن از فونت استفاده شود. برای متن ادبی فونت های نستعلیق و شکسته مناسب تر است. سعی کنید از دو فونت serif و فونت های sans-serif و همچنین اسکریپت استفاده کنید. این فونت جسارت بیشتری را به متن می دهد. فونت اسکریپت کوچک و خواناست. نمونه هایی از لوگوهای موفق می توان به فونت یاهو، توییتر و کوکاکولا اشاره کرد که از فونت های خاص استفاده می کنند.   نکات مهم در طراحی لوگو+قواعد مهم در طراحی لوگو+قواعد مهم در طراحی لوگو+سبک طراحی لوگو+سادگی در طراحی لوگو+نقش رنگ در طراحی لوگو+   7-به رسمیت شناختن لوگو لوگو باید نام تجاری را به رسمیت بشناسد و بتواند نام تجاری را فوراً در ذهن مخاطب القا کند. چند نمونه از لوگوهایی که توانسته اند نام تجاری را منتقل کنند، کوکاکولا، پپسی، مک دونالد و نایک می باشد. برای ساخت لوگوهایی که پیام آنها قابل تشخیص باشد، باید از همه عناصر از جمله اندازه، سبک، رنگ، تایپوگرافی و ... استفاده شود. بهتر است طرح خود را با استفاده از نرم افزارهای گرافیکی به صورت معکوس ببینید. اگر بتوانید لوگوی تجاری را به صورت معکوس هم تشخیص دهید، در این صورت یک لوگو خوب را طراحی کرده اید.  8-مجزا بودن لوگو باید از سایر سبک ها مجزا باشد. نباید لوگو شبیه سایر لوگوهای دیگر باشد. به جای کپی طرح های دیگر بهتر است یک طرح را بیافرینید. سعی کنید با شکستن قوانین طراحی و در نظر گرفتن ریسک طراحی این کار را انجام دهید. ترکیب رنگ های مختلف هم به شما کمک می کند.   9-سادگی طرح برای طراحی لوگو بهتر است سادگی را رعایت کنید. زیرا سادگی طرح را قابل تشخیص می کند. برای مثال در لوگوی نایک سادگی رعایت شده است و این لوگو قابل تشخیص و در همه دنیا شناخته شده می باشد. بهتر است برای طراحی، کار را از سمت راست آغاز کنید. اغلب طراحان حرفه ای کار خود را از یک طرح نسبتاً پیچیده آغاز می کنند و سپس نسخه را به یک کار ساده پایان می دهند. یکی از ملزومات طرح های ساده، خودداری از عناصر غیرضروری است.   10-استفاده از المان های جدید ادوبی ایلوستریتور از نرم افزارهای طراحی بسیار قدرتمند است. این نرم افزارها فیلترهای زیادی دارند که از طریق آنها می توان یک لوگوی زیبا را طراحی کرد.   11-استفاده از خطوط مونتاژ مونتاژ به معنای استفاده از لوگوهای با کیفیت است. برای این کار بهتر است ابتدا در مورد لوگوها تحقیق کنید تا قسمتی از آن را بردارید. آشفتگی فکری موقتی و تولید ایده هم یکی از نکاتی است که در زمان مونتاژ لوگو باید در نظر داشته باشید. اگر لوگو را برای مشتری طراحی می کنید، بهتر است هر چیزی را که مشتری می خواهد به لوگو اضافه و یا از آن کم کنید.    12-استفاده از طرح های دیگر استفاده از طرح های دیگر به معنای تقلید نیست. بلکه باید تنها در حد الهام از آنها استفاده کنید. یک لوگوی موثر و ساده نباید کپی برداری باشد. از سوی دیگر کپی کردن ایده های دیگران از نظر اخلاقی و قانونی درست نیست. اما می توانید با مشاهده انواع لوگو، از برخی از ایده ها استفاده کنید. از این طریق می توانید قانون کار و ایده پردازی را یاد بگیرید.   مشاهده نمونه کار

 

7-به رسمیت شناختن لوگو لوگو باید نام تجاری را به رسمیت بشناسد و بتواند نام تجاری را فوراً در ذهن مخاطب القا کند. چند نمونه از لوگوهایی که توانسته اند نام تجاری را منتقل کنند، کوکاکولا، پپسی، مک دونالد و نایک می باشد. برای ساخت لوگوهایی که پیام آنها قابل تشخیص باشد، باید از همه عناصر از جمله اندازه، سبک، رنگ، تایپوگرافی و ... استفاده شود. بهتر است طرح خود را با استفاده از نرم افزارهای گرافیکی به صورت معکوس ببینید. اگر بتوانید لوگوی تجاری را به صورت معکوس هم تشخیص دهید، در این صورت یک لوگو خوب را طراحی کرده اید.

8-مجزا بودن لوگو باید از سایر سبک ها مجزا باشد. نباید لوگو شبیه سایر لوگوهای دیگر باشد. به جای کپی طرح های دیگر بهتر است یک طرح را بیافرینید. سعی کنید با شکستن قوانین طراحی و در نظر گرفتن ریسک طراحی این کار را انجام دهید. ترکیب رنگ های مختلف هم به شما کمک می کند. 

9-سادگی طرح برای طراحی لوگو بهتر است سادگی را رعایت کنید. زیرا سادگی طرح را قابل تشخیص می کند. برای مثال در لوگوی نایک سادگی رعایت شده است و این لوگو قابل تشخیص و در همه دنیا شناخته شده می باشد. بهتر است برای طراحی، کار را از سمت راست آغاز کنید. اغلب طراحان حرفه ای کار خود را از یک طرح نسبتاً پیچیده آغاز می کنند و سپس نسخه را به یک کار ساده پایان می دهند. یکی از ملزومات طرح های ساده، خودداری از عناصر غیرضروری است.

 10-استفاده از المان های جدید ادوبی ایلوستریتور از نرم افزارهای طراحی بسیار قدرتمند است. این نرم افزارها فیلترهای زیادی دارند که از طریق آنها می توان یک لوگوی زیبا را طراحی کرد.

 11-استفاده از خطوط مونتاژ مونتاژ به معنای استفاده از لوگوهای با کیفیت است. برای این کار بهتر است ابتدا در مورد لوگوها تحقیق کنید تا قسمتی از آن را بردارید. آشفتگی فکری موقتی و تولید ایده هم یکی از نکاتی است که در زمان مونتاژ لوگو باید در نظر داشته باشید. اگر لوگو را برای مشتری طراحی می کنید، بهتر است هر چیزی را که مشتری می خواهد به لوگو اضافه و یا از آن کم کنید.

  12-استفاده از طرح های دیگر استفاده از طرح های دیگر به معنای تقلید نیست. بلکه باید تنها در حد الهام از آنها استفاده کنید. یک لوگوی موثر و ساده نباید کپی برداری باشد. از سوی دیگر کپی کردن ایده های دیگران از نظر اخلاقی و قانونی درست نیست. اما می توانید با مشاهده انواع لوگو، از برخی از ایده ها استفاده کنید. از این طریق می توانید قانون کار و ایده پردازی را یاد بگیرید.

 

مشاهده نمونه کار

 

     طراحی لوگو یا همان طراحی نام تجاری اهمیت زیادی دارد. اگر طراحی لوگو به درستی انجام شود. قدرت زیادی را به تجارت می بخشد. نمایش تصویری از نام تجاری با توجه به اصول گرافیکی انجام می شود. مانند هر کار دیگری. طراحی لوگو به تجربه و تخصص نیاز دارد تا نتیجه کار موفقیت آمیز باشد. طراحی گرافیک به دانش نیاز دارد و در واقع یک کار تخصصی است. به همین دلیل ما 12 قاعده موثر برای طراحی لوگو را مشخص کرده ایم:   نکات مهم در طراحی لوگو+قواعد مهم در طراحی لوگو+قواعد مهم در طراحی لوگو+سبک طراحی لوگو+سادگی در طراحی لوگو+نقش رنگ در طراحی لوگو+    1-مقدمات کار در ابتدا برای طراحی لوگو باید تصویر آن مشخص شود. در واقع طرح اولیه. اولین گام مهم در طراحی یک لوگوی موثر است. این کار می تواند از طریق کاغذ. قلم نقاشی یا پیش نویس از قبل باشد که با استفاده از برنامه های نرم افزاری از قبیل ایلوستریتور می توان آن را طراحی کرد. بهتر است از 20 تا 30 طرح یا ایده استفاده کنید. سپس با ایجاد تغییرات اساسی آنها را به ایده های اصلی تبدیل کنید.    2-ایجاد تعادل ایجاد تعادل برای طراحی آرم اهمیت زیادی دارد. زیرا ذهن ما به طور طبیعی می تواند ایده های اجرا شده را متعادل کند. این کار ایده ها را جذاب تر می کند. به عبارت دیگر برای طراحی لوگو باید حجم. وزن و اندازه متعادل باشد تا لوگو جذابیت خود را حفظ کند. بهتر است برای ایجاد تعادل. طرح گرافیکی را به چند نفر نشان دهید تا در مورد آن نظر بدهند.   3-رعایت مسائل مربوط به اندازه زمانی که لوگو طراحی می کنید. اندازه و سایز آن اهمیت زیادی دارد. تمام اندازه ها باید متناسب باشند. اگر لوگو برای سربرگ. آیتم های کوچک تبلیغاتی. پاکت نامه و .... و یا در فرمت های بزرگتر از قبیل پوستر. بیلیبورد. فرمت الکترونیکی مانند تلویزیون و وب استفاده می شود. باید سایز لوگو متناسب باشد. توجه داشته باشید که کوچکترین مقیاس همیشه سخت تر است. بنابراین زمان طراحی لوگو سعی کنید که ابتدا لوگو را برای سربرگ یا پاکت انجام دهید. سپس آن را در مقیاس بزرگتر برای چاپ پوستر برای یک فروشگاه طراحی کنید.   4-استفاده هوشمندانه از رنگ تئوری رنگ پیچیده است اما طراحان مبتدی قادر به استفاده از رنگ به نحو احسن نیستند و نمی توانند اصول اولیه آن را رعایت کنند. قوانین اساسی برای استفاده از رنگ را به خاطر داشته باشید که عبارتند از: -استفاده از رنگ هایی که در یک خانواده قرار می گیرند. برای مثال رنگ های گرم که عبارتند از رنگ قرمز. نارنجی و زرد. -بیش از اندازه از رنگ های روشن که در چشم هستند. استفاده نکنید. -از دو رنگ سیاه و سفید. باید به خوبی استفاده کنید. -شکستن قوانین گاهی اوقات خوب است. اما برای این کار باید دلیل کافی داشته باشید. -دانستن اینکه رنگ چه احساسی را به مخاطب القا می کند. اهمیت زیادی دارد. برای مثال رنگ قرمز می تواند احساسات عشق. شور و شوق. و قدرت را به مخاطب منتقل کند. -این را در ذهن داشته باشید که ترکیب رنگ های مختلف و مطابقت آنها با یکدیگر به لوگو زیبایی زیادی می دهد.  5-سبک طراحی باید با توجه به شرکت باشد می تواند برای طراحی لوگو از سبک های مختلف طراحی استفاده کنید. برای پس زمینه باید از اطلاعاتی که در مورد مشتریان و نام تجاری دارید. استفاده کنید. استفاده از شیب. سایه برای طراحی لوگو مناسب است.    6-استفاده از تایپوگرافی برای طراحان مبتدی استفاده از نوع فونت و اندازه آن مشکل است. اگر در طراحی لوگو از متن استفاده می شود. باید با توجه به نوع و حوزه متن از فونت استفاده شود. برای متن ادبی فونت های نستعلیق و شکسته مناسب تر است. سعی کنید از دو فونت serif و فونت های sans-serif و همچنین اسکریپت استفاده کنید. این فونت جسارت بیشتری را به متن می دهد. فونت اسکریپت کوچک و خواناست. نمونه هایی از لوگوهای موفق می توان به فونت یاهو. توییتر و کوکاکولا اشاره کرد که از فونت های خاص استفاده می کنند.   نکات مهم در طراحی لوگو+قواعد مهم در طراحی لوگو+قواعد مهم در طراحی لوگو+سبک طراحی لوگو+سادگی در طراحی لوگو+نقش رنگ در طراحی لوگو+   7-به رسمیت شناختن لوگو لوگو باید نام تجاری را به رسمیت بشناسد و بتواند نام تجاری را فوراً در ذهن مخاطب القا کند. چند نمونه از لوگوهایی که توانسته اند نام تجاری را منتقل کنند. کوکاکولا. پپسی. مک دونالد و نایک می باشد. برای ساخت لوگوهایی که پیام آنها قابل تشخیص باشد. باید از همه عناصر از جمله اندازه. سبک. رنگ. تایپوگرافی و ... استفاده شود. بهتر است طرح خود را با استفاده از نرم افزارهای گرافیکی به صورت معکوس ببینید. اگر بتوانید لوگوی تجاری را به صورت معکوس هم تشخیص دهید. در این صورت یک لوگو خوب را طراحی کرده اید.  8-مجزا بودن لوگو باید از سایر سبک ها مجزا باشد. نباید لوگو شبیه سایر لوگوهای دیگر باشد. به جای کپی طرح های دیگر بهتر است یک طرح را بیافرینید. سعی کنید با شکستن قوانین طراحی و در نظر گرفتن ریسک طراحی این کار را انجام دهید. ترکیب رنگ های مختلف هم به شما کمک می کند.   9-سادگی طرح برای طراحی لوگو بهتر است سادگی را رعایت کنید. زیرا سادگی طرح را قابل تشخیص می کند. برای مثال در لوگوی نایک سادگی رعایت شده است و این لوگو قابل تشخیص و در همه دنیا شناخته شده می باشد. بهتر است برای طراحی. کار را از سمت راست آغاز کنید. اغلب طراحان حرفه ای کار خود را از یک طرح نسبتاً پیچیده آغاز می کنند و سپس نسخه را به یک کار ساده پایان می دهند. یکی از ملزومات طرح های ساده. خودداری از عناصر غیرضروری است.   10-استفاده از المان های جدید ادوبی ایلوستریتور از نرم افزارهای طراحی بسیار قدرتمند است. این نرم افزارها فیلترهای زیادی دارند که از طریق آنها می توان یک لوگوی زیبا را طراحی کرد.   11-استفاده از خطوط مونتاژ مونتاژ به معنای استفاده از لوگوهای با کیفیت است. برای این کار بهتر است ابتدا در مورد لوگوها تحقیق کنید تا قسمتی از آن را بردارید. آشفتگی فکری موقتی و تولید ایده هم یکی از نکاتی است که در زمان مونتاژ لوگو باید در نظر داشته باشید. اگر لوگو را برای مشتری طراحی می کنید. بهتر است هر چیزی را که مشتری می خواهد به لوگو اضافه و یا از آن کم کنید.    12-استفاده از طرح های دیگر استفاده از طرح های دیگر به معنای تقلید نیست. بلکه باید تنها در حد الهام از آنها استفاده کنید. یک لوگوی موثر و ساده نباید کپی برداری باشد. از سوی دیگر کپی کردن ایده های دیگران از نظر اخلاقی و قانونی درست نیست. اما می توانید با مشاهده انواع لوگو. از برخی از ایده ها استفاده کنید. از این طریق می توانید قانون کار و ایده پردازی را یاد بگیرید.   مشاهده نمونه کار