طراحی سایت ریسپانسیو

 

افزایش سرعت سایت,سایت انطباقی,تلفن های هوشمند,مقایسه طراحی ریسپانسیو, انطباقی,طراحی سایت،وب سایت،نرم افزار تحت وب،طراحی سایت کاشان،طراحی وبسایت، وبسایت، گروه نرم افزاری آرین، گروه نرم افزاری کاشان، طراحی وبسایت کاشان، کاشان، گروه نرم افزاری، webdesign، website، seo، بهینه سازی و سئو، کسب و کار اینترنتی، اشتغالزایی در منزل، وب سایت های اطلاع رسانی، وبسایت های تجاری، سازمانی، هتل و رستوران، فروشگاهی، طراحی سایت، استراتژی بازاریابی محتوایی، بازاریابی، نرم افزار های تحت وب، وب سایت های سازگار با موبایل،ایمیل مارکتینگ، اپلیکیشن‌های تلفن همراه ایمیل، بازاریابی شبکه‌های اجتماعی، محتوای جذاب، افزایش فروش، مدیریت موفق، سایت داینامیک، سایت استاتیک، پیاده سازی و مشاوره کسب وکارهای اینترنتی، بازدید، CRM ( مدیریت روابط با مشتری Customer Relationship Management)، استارت آپ، بهینه سازی کلمات کلیدی، کارآفرینی اینترنتی، مدیریت محتوی های رایج، بازاریابی ویروسی، بازاریابی دهان به دهان، کسب و کار، مزیت تبلیغات اینرنتی، قابلیت های هارمونی، نماد اعتماد الکترونیکی، تجارت آنلاین، لینک طعمه، افزایش رتبه ، رنکینگ وب سایت ، موتورهای جستجو ، الکسا، شبکه‌های اجتماعی، فروشگاه اینترنتی

طراحی سایت ریسپانسیو (جهت اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید.)

 

طراحی ریسپانسیو یا انطباق پذیر؟

میزان استفاده کاربران از تلفن های هوشمند هر روز در حال افزایش است و تنوع سایز و صفحه نمایش نیزگسترده تر میگردد؛ در نتیجه نمایش صحیح سایت به کاربران موجب جلب رضایت کاربرانی خواهد شد که با موبایل یا تبلت وارد سایت میشوند. همچنین براساس الگورتیم های جدید گوگل سایت هایی که مناسب موبایل یا Mobile Friendly هستند شانس بیشتری برای کسب جایگاه در نتایج گوگل خواهند داشت.

این دو دلیل موجب شده است که امروزه طراحان وب سایت اهمیت و جایگاه طراحی ریسپانسیو را درک کرده باشند و مشتریان نیز هنگام مراجعه به آنها خواهان استفاده از این قابلیت در سایت خود باشند. هردو تکنیک نمایش سایت در موبایل را بهینه سازی میکنند ولی با روش هایی کاملا متفاوت، پیش از مقایسه بهتر است هرکدام را بخوبی بشناسیم.

طراحی سایت رسپانسیو چیست؟

در طراحی سایت با تکنیک ریسپانسیو مهم نیست که سایز صفحه نمایش یا نوع دستگاه کاربر چه بوده باشد. بطور کلی طراحی ریسپانسیو روشی برای بهینه سازی نمایش سایت در موبایل با کمترین تغییر سایز صفحه توسط کاربر، منوی سریع و آسان و کمترین اسکرول شناخته میشود. این کار با استفاده از شبکه بندی شکل پذیر و استفاده از ابعاد بصورت درصدی ممکن میشود.

    در تکنیک طراحی سایت ریسپانسیو ساختار صفحه و کدهای لود شده در همه دستگاه ها یکسان بوده و تنها نمایش آنها متفاوت است.

مهم نیست سایز صفحه نمایش شما چقدر باشد، المان های مختلف صفحه ابعاد خود را براساس درصدی از این سایز تعیین میکنند. همچنین ممکن است بخش هایی از صفحه در سایزهای مختلف پنهان یا پدیدار شود. بعنوان مثال اسلایدر صفحه اصلی در موبایل ظاهر مناسبی نخواهد داشت، در نتیجه با استفاده از تکنیک طراحی ریسپانسیو آن را در سایزهای کوچک حذف خواهیم کرد. فریم ورک های بوت استرپ و متریال دیزاین را میتوان شناخته شده ترین نمونه ها از بکارگیری تکنیک طراحی ریسپانسیو و دلیل اصلی محبوبیت آن دانست.

طراحی سایت انطباقی چیست؟

طراحی سایت Adaptive برخلاف طراحی Responsive از یک ساختار یکسان برای همه سایزها استفاده نمیکند، بلکه چندین ساختار متفاوت برای سایزبندی های پیش بینی شده تهیه میشود که در زمان مناسب نمایش داده خواهند شد.

عموما طراح سایت برای دسکتاپ، تبلت و موبایل ساختارهای متفاوتی طراحی میکند؛ با ورود کاربر به سایت و براساس سایز صفحه نمایش تصمیم گرفته میشود که کدام چینش و طراحی باید به اون نمایش داده شود. در تکنیک طراحی انطباقی به جای درصد از پیکسل و ابعاد ثابت برای هر بخش استفاده میشود.

مقایسه Responsive Design با  Adaptive Design

افزایش سرعت سایت,سایت انطباقی,تلفن های هوشمند,مقایسه طراحی ریسپانسیو, انطباقی,طراحی سایت،وب سایت،نرم افزار تحت وب،طراحی سایت کاشان،طراحی وبسایت، وبسایت، گروه نرم افزاری آرین، گروه نرم افزاری کاشان، طراحی وبسایت کاشان، کاشان، گروه نرم افزاری، webdesign، website، seo، بهینه سازی و سئو، کسب و کار اینترنتی، اشتغالزایی در منزل، وب سایت های اطلاع رسانی، وبسایت های تجاری، سازمانی، هتل و رستوران، فروشگاهی، طراحی سایت، استراتژی بازاریابی محتوایی، بازاریابی، نرم افزار های تحت وب، وب سایت های سازگار با موبایل،ایمیل مارکتینگ، اپلیکیشن‌های تلفن همراه ایمیل، بازاریابی شبکه‌های اجتماعی، محتوای جذاب، افزایش فروش، مدیریت موفق، سایت داینامیک، سایت استاتیک، پیاده سازی و مشاوره کسب وکارهای اینترنتی، بازدید، CRM ( مدیریت روابط با مشتری Customer Relationship Management)، استارت آپ، بهینه سازی کلمات کلیدی، کارآفرینی اینترنتی، مدیریت محتوی های رایج، بازاریابی ویروسی، بازاریابی دهان به دهان، کسب و کار، مزیت تبلیغات اینرنتی، قابلیت های هارمونی، نماد اعتماد الکترونیکی، تجارت آنلاین، لینک طعمه، افزایش رتبه ، رنکینگ وب سایت ، موتورهای جستجو ، الکسا، شبکه‌های اجتماعی، فروشگاه اینترنتی

در این بخش دو تکینک اصلی در طراحی سایت را مقایسه می کنیم تا نقاط ضعف و قوت هر یک را بهتر بشناسیم. در تصویر زیر نحوه نمایش هر دو روش با تغییر سایز صفحه نشان داده شده است. نمونه بالایی Responsive و پایینی Adaptive است.

طراحی رسپانسیو سخت و زمانبر است

اگر تکنیک طراحی ریسپانسیو را انتخاب کنید کار شما دشوارتر است. زیرا ایجاد یک ساختار واحد و کسب اطمینان از نمایش صحیح آن در همه سایزها نیازمند کدنویسی های دقیق و استفاده از دستورات پیچیده CSS است. در مقابل با بکارگیری تکنیک انطباقی شما نهایتا 3 یا 4 ساختار متفاوت را برای سایت خود طراحی میکنید که میتوانید از کلاس دهی های جدید برای هرکدام بهره بگیرید.

طراحی انطباقی گستره کمتری را پوشش میدهد

شما نهایتا 3 یا 4 سایز اصلی را طراحی میکنید در حالیکه هم اکنون تنوع سایز تلفن های هوشمند و تبلت ها بسیار زیاد شده و هر روز بر تعداد آنها افزوده میشود. هرچقدر سایز صفحه نمایش کاربر با سایز طراحی شده شما فاصله داشته باشد احتمال خطا و نمایش نادرست سایت نیز بیشتر خواهد شد. در مقابل طراحی ریسپانسیو برای هر سایز صفحه نمایشی کاربرد داشته و با تولید و معرفی گوشی های جدید نیازمند بازبینی در طراحی و کدنویسی نخواهد بود.

تکنیک طراحی ریسپانسیو سرعت سایت را افزایش میدهد

در تکنیک انطباقی چندین ساختار متفاوت هنگام اتصال کاربر به سایت بررسی و لود میشوند در حالیکه در طراحی ریسپانسیو تنها یک ساختار وجود دارد. معمولا فایل استایل سایت های ریسپانسیو سنگین تر است و در مقابل زمان اولیه برای بارگذاری صفحه در طراحی انطباقی بالاتر است. در نتیجه برای سایت هایی که تعداد صفحات آنها زیاد است طراحی ریسپانسیو موجب افزایش سرعت کلی سایت خواهد شد و برای سایت هایی با تعداد صفحات کمتر از 20 طراحی انطباقی انتخاب بهتری خواهد بود.

تلفیق دو تکنیک در طراحی سایت

هرکدام از این دو تکنیک معایب و محاسن خود را دارند که نمیتوان از آنها چشم پوشی کرد. بهترین راه تلفیق این دو و ایجاد یک روش جدید برای بهره گیری از همه محاسن است. در تکنیک طراحی سایت ریسپانسیو معمولا هنگام طراحی بخش هایی مانند منوی سایت بسیار دشوار خواهد بود زیرا ظاهر آن بطور کلی در سایزهای متفاوت تغییر خواهد کرد. در مقابل ساختار محتوای مقالات و صفحات عموما نیازمند تغییر اساسی نیست که در تکنیک انطباقی مجبور به انجام این کار و بازتولید این بخش در سایزهای گوناگون هستیم.

بهترین تکنیک استفاده از طراحی ریسپانسیو است به شرطی که بخش های خاصی از صفحه مانند منوی اصلی، فوتر یا حتی هدر سایت را براساس سایز صفحه نمایش کاربر و با استفاده از تکنیک طراحی انطباقی لود کنیم. در اینصورت نکات مثبت هر دو تکنیک را در سایت خود استفاده کرده ایم.

 

طراحی سایت،وب سایت،نرم افزار تحت وب،طراحی سایت کاشان،طراحی وبسایت، وبسایت، گروه نرم افزاری آرین، گروه نرم افزاری کاشان، طراحی وبسایت کاشان، کاشان، گروه نرم افزاری، webdesign، website، seo، بهینه سازی و سئو، کسب و کار اینترنتی، اشتغالزایی در منزل، وب سایت های اطلاع رسانی، وبسایت های تجاری، سازمانی، هتل و رستوران، فروشگاهی، طراحی سایت، استراتژی بازاریابی محتوایی، بازاریابی، نرم افزار های تحت وب، وب سایت های سازگار با موبایل،ایمیل مارکتینگ، اپلیکیشن‌های تلفن همراه ایمیل، بازاریابی شبکه‌های اجتماعی، محتوای جذاب، افزایش فروش، مدیریت موفق، سایت داینامیک، سایت استاتیک، پیاده سازی و مشاوره کسب وکارهای اینترنتی، بازدید، CRM ( مدیریت روابط با مشتری Customer Relationship Management)، استارت آپ، بهینه سازی کلمات کلیدی، کارآفرینی اینترنتی، مدیریت محتوی های رایج، بازاریابی ویروسی، بازاریابی دهان به دهان، کسب و کار، مزیت تبلیغات اینرنتی، قابلیت های هارمونی، نماد اعتماد الکترونیکی، تجارت آنلاین، لینک طعمه، افزایش رتبه ، رنکینگ وب سایت ، موتورهای جستجو ، الکسا، شبکه‌های اجتماعی، فروشگاه اینترنتی


افزایش سرعت سایت.سایت انطباقی.تلفن های هوشمند.مقایسه طراحی ریسپانسیو. انطباقی.طراحی سایت.وب سایت.نرم افزار تحت وب.طراحی سایت کاشان.طراحی وبسایت. وبسایت. گروه نرم افزاری آرین. گروه نرم افزاری کاشان. طراحی وبسایت کاشان. کاشان. گروه نرم افزاری. webdesign. website. seo. بهینه سازی و سئو. کسب و کار اینترنتی. اشتغالزایی در منزل. وب سایت های اطلاع رسانی. وبسایت های تجاری. سازمانی. هتل و رستوران. فروشگاهی. طراحی سایت. استراتژی بازاریابی محتوایی. بازاریابی. نرم افزار های تحت وب. وب سایت های سازگار با موبایل.ایمیل مارکتینگ. اپلیکیشن‌های تلفن همراه ایمیل. بازاریابی شبکه‌های اجتماعی. محتوای جذاب. افزایش فروش. مدیریت موفق. سایت داینامیک. سایت استاتیک. پیاده سازی و مشاوره کسب وکارهای اینترنتی. بازدید. CRM ( مدیریت روابط با مشتری Customer Relationship Management). استارت آپ. بهینه سازی کلمات کلیدی. کارآفرینی اینترنتی. مدیریت محتوی های رایج. بازاریابی ویروسی. بازاریابی دهان به دهان. کسب و کار. مزیت تبلیغات اینرنتی. قابلیت های هارمونی. نماد اعتماد الکترونیکی. تجارت آنلاین. لینک طعمه. افزایش رتبه . رنکینگ وب سایت . موتورهای جستجو . الکسا. شبکه‌های اجتماعی. فروشگاه اینترنتی

اهمیت طراحی سایت شرکتی

 

اهمیت زیبایی در سایت سازمانی,ایجاد ساختار مناسب در سایت سازمانی, تجربه کاربری (UX) ,اهمیت کیفیت در طراحی سایت سازمانی.تصمیم گیری خرید مشتریان,,اهمیت طراحی سایت شرکتی.تاثیرات سایت سازمانی بر کسب و کار شما.طراحی سایت سازمانی ,خرید اینترنتی,طراحی سایت،وب سایت،نرم افزار تحت وب،طراحی سایت کاشان،طراحی وبسایت، وبسایت، گروه نرم افزاری آرین، گروه نرم افزاری کاشان، طراحی وبسایت کاشان، کاشان، گروه نرم افزاری، webdesign، website، seo، بهینه سازی و سئو، کسب و کار اینترنتی، اشتغالزایی در منزل، وب سایت های اطلاع رسانی، وبسایت های تجاری، سازمانی، هتل و رستوران، فروشگاهی، طراحی سایت، استراتژی بازاریابی محتوایی، بازاریابی، نرم افزار های تحت وب، وب سایت های سازگار با موبایل،ایمیل مارکتینگ، اپلیکیشن‌های تلفن همراه ایمیل، بازاریابی شبکه‌های اجتماعی، محتوای جذاب، افزایش فروش، مدیریت موفق، سایت داینامیک، سایت استاتیک، پیاده سازی و مشاوره کسب وکارهای اینترنتی، بازدید، CRM ( مدیریت روابط با مشتری Customer Relationship Management)، استارت آپ، بهینه سازی کلمات کلیدی، کارآفرینی اینترنتی، مدیریت محتوی های رایج، بازاریابی ویروسی، بازاریابی دهان به دهان، کسب و کار، مزیت تبلیغات اینرنتی، قابلیت های هارمونی، نماد اعتماد الکترونیکی، تجارت آنلاین، لینک طعمه، افزایش رتبه ، رنکینگ وب سایت ، موتورهای جستجو ، الکسا، شبکه‌های اجتماعی، فروشگاه اینترنتی،

اهمیت طراحی سایت شرکتی (جهت اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید.)

 

تاثیرات سایت سازمانی بر کسب و کار شما

امروزه داشتن وب سایت برای هر شرکتی از اهمیت ویژه ای برخوردار است و موجب شکل گیری ارتباط مستقیمی میان صاحبان کسب و کار و مشتریان می گردد. بدون شک با داشتن یک سایت سازمانی می توانید از بسیاری از رقبای خود پیشی بگیرید و بتوانید در این مسیر فروش خود را افزایش دهید.

شما می‌ توانید با ایجاد یک سایت سازمانی حرفه ای، اعتبار شرکت خود را افزایش دهید و با جلب اعتماد مخاطبان و مشتریان‌تان، فروش خود را افزایش دهید.  در این مقاله با تاثیرات سایت شرکتی بر روی کسب و کارها و ویژگی های یک سایت شرکتی موفق آشنا می شویم.

تاثیر طراحی سایت سازمانی بر تصمیم گیری خرید مشتریان

تحقیقات نشان می دهد افرادی که می خواهند کالا و یا خدماتی را خریداری کنند قبل از خرید، اطلاعات مورد نیاز خود را در اینترنت جستجو کرده و اگر برند خاصی مد نظرشان باشد ابتدا از سایت سازمانی آن بازدید کرده و در مورد محصولات آن اطلاعات کامل تری بدست می آورند. افراد این اقدامات را به امید اینکه خرید موفقی داشته باشند انجام می دهند. در نتیجه داشتن یک سایت سازمانی می تواند ویژگی های محصولات و خدمات شما را به تصویر بکشد تا بتوانید مشتریان بیشتری را جذب کنید.

اهمیت کیفیت در طراحی سایت سازمانی

داشتن سایت به تنهایی برای کسب و کار شما مفید نیست بلکه برای پیشرفت در تجارت آنلاین نیاز به طراحی سایت شرکتی زیبا و حرفه ای دارید.

برآورد نیاز مشتریان در طراحی سایت سازمانی از اهمیت ویژه ای برخوردار است. سایت شما باید حس اعتماد و اطمینان را در بازدید کنندگان ایجاد کند و علاوه بر ارائه یک تجربه کاربری (UX) مناسب، ویژگی های اصلی برند تجاری شما را نیز نمایش دهد. تحقیقات نشان داده است ویژگی های منفی در طراحی سایت موجب می شود مشتریان بسیاری از دست بروند که در ادامه به آن می پردازیم.

 

اهمیت زیبایی در سایت سازمانی,ایجاد ساختار مناسب در سایت سازمانی, تجربه کاربری (UX) ,اهمیت کیفیت در طراحی سایت سازمانی.تصمیم گیری خرید مشتریان,,اهمیت طراحی سایت شرکتی.تاثیرات سایت سازمانی بر کسب و کار شما.طراحی سایت سازمانی ,خرید اینترنتی,طراحی سایت،وب سایت،نرم افزار تحت وب،طراحی سایت کاشان،طراحی وبسایت، وبسایت، گروه نرم افزاری آرین، گروه نرم افزاری کاشان، طراحی وبسایت کاشان، کاشان، گروه نرم افزاری، webdesign، website، seo، بهینه سازی و سئو، کسب و کار اینترنتی، اشتغالزایی در منزل، وب سایت های اطلاع رسانی، وبسایت های تجاری، سازمانی، هتل و رستوران، فروشگاهی، طراحی سایت، استراتژی بازاریابی محتوایی، بازاریابی، نرم افزار های تحت وب، وب سایت های سازگار با موبایل،ایمیل مارکتینگ، اپلیکیشن‌های تلفن همراه ایمیل، بازاریابی شبکه‌های اجتماعی، محتوای جذاب، افزایش فروش، مدیریت موفق، سایت داینامیک، سایت استاتیک، پیاده سازی و مشاوره کسب وکارهای اینترنتی، بازدید، CRM ( مدیریت روابط با مشتری Customer Relationship Management)، استارت آپ، بهینه سازی کلمات کلیدی، کارآفرینی اینترنتی، مدیریت محتوی های رایج، بازاریابی ویروسی، بازاریابی دهان به دهان، کسب و کار، مزیت تبلیغات اینرنتی، قابلیت های هارمونی، نماد اعتماد الکترونیکی، تجارت آنلاین، لینک طعمه، افزایش رتبه ، رنکینگ وب سایت ، موتورهای جستجو ، الکسا، شبکه‌های اجتماعی، فروشگاه اینترنتی،

    طراحی یک وب سایت سازمانی زیبا که بر مبنای استراتژی مشخصی ایجاد شده باشد، می تواند به طور موثری موجب پیشرفت کسب و کار شرکت و افزایش فروش آن شود.

ایجاد ساختار مناسب در سایت سازمانی

افرادی که به سایت سازمانی شما مراجعه می کنند معمولا می خواهند کالا یا خدماتی را خریداری نمایند، در نتیجه ساختار کلی سایت شما باید به گونه ای طراحی شده باشد تا کاربران به راحتی بتوانند به بخش های مختلف سایت دسترسی پیدا کنند. تمامی اجزای سایت باید به شکلی طراحی شوند تا دسترسی آسانی را برای کاربران فراهم کرده و آن ها بتوانند فعالیت های مورد نیاز خود را بدون مشکل انجام دهند.

اهمیت زیبایی در سایت سازمانی

رعایت ویژگی های زیبایی شناسی در طراحی سایت سازمانی از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشد. تحقیقات نشان داده است بسیاری از افراد با توجه به زیبایی کلی سایت سازمانی در مورد اعتبار آن تصمیم می گیرند و به وجود انسجام و یکپارچگی سایت با برند تجاری شرکت اهمیت زیادی می دهند. این ویژگی به این معنی می باشد که علاوه بر طراحی کلی سایت ، المان هایی از جمله رنگ، فونت، لوگو و تصاویر در جذب مشتریان موثر است.

تاثیرات سایت سازمانی بر روی کسب و کار شرکت ها بر کسی پوشیده نیست. داشتن سایت شرکتی موجب پیشرفت در هر کسب و کاری می شود و به عنوان یک سرمایه دائمی محسوب می شود. در نتیجه شما باید تلاش کنید تا با سرمایه گذاری برای ایجاد یک سایت سازمانی جذاب و با کیفیت از فروش و سود آن در آینده نیز بهره مند شوید.

شما باید با ایجاد تغییرات و فعالیت مستمر در سایت خود کیفیت تجربه کاربری آن را بهبود دهید تا مشتریان بالقوه بیشتری را به خرید ترغیب نمایید. در طراحی سایت سازمانی خود دقت کنید چرا که در بعضی مواقع نداشتن سایت بهتر از داشتن سایتی با ویژگی های منفی است، در نتیجه سعی کنید یک بار و برای همیشه هزینه کنید.

 

طراحی سایت،وب سایت،نرم افزار تحت وب،طراحی سایت کاشان،طراحی وبسایت، وبسایت، گروه نرم افزاری آرین، گروه نرم افزاری کاشان، طراحی وبسایت کاشان، کاشان، گروه نرم افزاری، webdesign، website، seo، بهینه سازی و سئو، کسب و کار اینترنتی، اشتغالزایی در منزل، وب سایت های اطلاع رسانی، وبسایت های تجاری، سازمانی، هتل و رستوران، فروشگاهی، طراحی سایت، استراتژی بازاریابی محتوایی، بازاریابی، نرم افزار های تحت وب، وب سایت های سازگار با موبایل،ایمیل مارکتینگ، اپلیکیشن‌های تلفن همراه ایمیل، بازاریابی شبکه‌های اجتماعی، محتوای جذاب، افزایش فروش، مدیریت موفق، سایت داینامیک، سایت استاتیک، پیاده سازی و مشاوره کسب وکارهای اینترنتی، بازدید، CRM ( مدیریت روابط با مشتری Customer Relationship Management)، استارت آپ، بهینه سازی کلمات کلیدی، کارآفرینی اینترنتی، مدیریت محتوی های رایج، بازاریابی ویروسی، بازاریابی دهان به دهان، کسب و کار، مزیت تبلیغات اینرنتی، قابلیت های هارمونی، نماد اعتماد الکترونیکی، تجارت آنلاین، لینک طعمه، افزایش رتبه ، رنکینگ وب سایت ، موتورهای جستجو ، الکسا، شبکه‌های اجتماعی، فروشگاه اینترنتی


اهمیت زیبایی در سایت سازمانی.ایجاد ساختار مناسب در سایت سازمانی. تجربه کاربری (UX) .اهمیت کیفیت در طراحی سایت سازمانی.تصمیم گیری خرید مشتریان..اهمیت طراحی سایت شرکتی.تاثیرات سایت سازمانی بر کسب و کار شما.طراحی سایت سازمانی .خرید اینترنتی.طراحی سایت.وب سایت.نرم افزار تحت وب.طراحی سایت کاشان.طراحی وبسایت. وبسایت. گروه نرم افزاری آرین. گروه نرم افزاری کاشان. طراحی وبسایت کاشان. کاشان. گروه نرم افزاری. webdesign. website. seo. بهینه سازی و سئو. کسب و کار اینترنتی. اشتغالزایی در منزل. وب سایت های اطلاع رسانی. وبسایت های تجاری. سازمانی. هتل و رستوران. فروشگاهی. طراحی سایت. استراتژی بازاریابی محتوایی. بازاریابی. نرم افزار های تحت وب. وب سایت های سازگار با موبایل.ایمیل مارکتینگ. اپلیکیشن‌های تلفن همراه ایمیل. بازاریابی شبکه‌های اجتماعی. محتوای جذاب. افزایش فروش. مدیریت موفق. سایت داینامیک. سایت استاتیک. پیاده سازی و مشاوره کسب وکارهای اینترنتی. بازدید. CRM ( مدیریت روابط با مشتری Customer Relationship Management). استارت آپ. بهینه سازی کلمات کلیدی. کارآفرینی اینترنتی. مدیریت محتوی های رایج. بازاریابی ویروسی. بازاریابی دهان به دهان. کسب و کار. مزیت تبلیغات اینرنتی. قابلیت های هارمونی. نماد اعتماد الکترونیکی. تجارت آنلاین. لینک طعمه. افزایش رتبه . رنکینگ وب سایت . موتورهای جستجو . الکسا. شبکه‌های اجتماعی. فروشگاه اینترنتی.

کارت ویزیت الکترونیکی چیست ؟

 

سیستم مدیریت مشتریان+ سیستم مدیریت نمایندگان+ سیستم مدیریت بازاریابی+ سیستم مدیریت فروش+ سیستم مدیریت خرید+ سیستم مدیریت پرسنل+ سیستم مدیریت یادآور چک+ سیستم مدیریت از راه دور+ سیستم مدیریت اشخاص+ سیستم پرسش و پاسخ+ پرتال اختصاصی انواع اشخاص+ مدیریت مطالب+ سیستم پشتیبانی و گارانتی محصولات+سیستم مدیریت قالب با امکان کد نویسی+ سیستم یادآور اشخاص+ خرید و فروش پیامکی+ فایروال امنیتی+ مدیریت پیوندها+ مدیریت منو+ سیستم مدیریت تخفیف+ سیستم پشتیبانی محصول+ سیستم نظرسنجی محصول+ سیستم مدیریت تبلیغات+ سیستم مدیریت پیامک+ سیستم نظرسنجی+ سیستم هوشمند تبریک تاریخ تولد و ازدواج+ خبرنامه+ تنظیمات حرفه ای+ فروشگاه+ مدیریت محصول+ مدیر انواع محصولات+ امکان مدیریت انبار+ ساخت سریال++سیستم مدیریت مشتریان+سیستم فروشگاه اینترنتی+ پنل اختصاصیکارت ویزیت +بانک اطلاعاتی+کارت ویزیت الکترونیک +crm+ کارت ویزیت الکترونیکی+

کارت ویزیت الکترونیکی چیست ؟ (جهت اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید.)

کارت ویزیت الکترونیک یک کد crm تحت مدیریت خودتان می باشد, که این کد معرف شخصیت کاری شماست, و به عنوان کارت ویزیت الکترونیک شماست.

طریقه چگونگی و عملکرد کارت ویزیت الکترونیک به این صورت می باشد، فرض کنید شما آقای آرین هستید و یک شرکت دارید. اگر کسی نام کد شما را به سامانه ی شما پیامک کند. در همان لحظه کارت ویزیت الکترونیکی شما برای او پیامک می شود که شامل تمام اطلاعات کاری شما من جمله خدمات - آدرس مغازه یا شرکت - تلفن همراه - تلفن ثابت و .. برای او پیامک می شود و شماره تلفن همراه آن فرد بصورت اتوماتیک در پنل شما ذخیره شده و شما یک بانک اطلاعاتی بزرگ از مشتریان خود خواهید داشت و می توانید هر پیامک یا اطلاعیه یا تبریک یا مناسبات و ... را توسط گوشی تان به صورت هوشمند به مشتریان خود ارسال کنید این کارت ویزیت هرگز تمام نمی شود. همچنین یک پنل اختصاصی آرین نیز با امکانات زیر در اختیار شما قرار می گیرد در ضمن این پنل می تواند با سیستم فروشگاه اینترنتی و سیستم مدیریت مشتریان شما متصل گردد.

 

سیستم مدیریت مشتریان+ سیستم مدیریت نمایندگان+ سیستم مدیریت بازاریابی+ سیستم مدیریت فروش+ سیستم مدیریت خرید+ سیستم مدیریت پرسنل+ سیستم مدیریت یادآور چک+ سیستم مدیریت از راه دور+ سیستم مدیریت اشخاص+ سیستم پرسش و پاسخ+ پرتال اختصاصی انواع اشخاص+ مدیریت مطالب+ سیستم پشتیبانی و گارانتی محصولات+سیستم مدیریت قالب با امکان کد نویسی+ سیستم یادآور اشخاص+ خرید و فروش پیامکی+ فایروال امنیتی+ مدیریت پیوندها+ مدیریت منو+ سیستم مدیریت تخفیف+ سیستم پشتیبانی محصول+ سیستم نظرسنجی محصول+ سیستم مدیریت تبلیغات+ سیستم مدیریت پیامک+ سیستم نظرسنجی+ سیستم هوشمند تبریک تاریخ تولد و ازدواج+ خبرنامه+ تنظیمات حرفه ای+ فروشگاه+ مدیریت محصول+ مدیر انواع محصولات+ امکان مدیریت انبار+ ساخت سریال++سیستم مدیریت مشتریان+سیستم فروشگاه اینترنتی+ پنل اختصاصیکارت ویزیت +بانک اطلاعاتی+کارت ویزیت الکترونیک +crm+ کارت ویزیت الکترونیکی+

برخی از خدمات ما

 

سیستم مدیریت مشتریان

سیستم هوشمند تبریک تاریخ تولد و ازدواج

خبرنامه

سیستم مدیریت نمایندگان

سیستم نظرسنجی

تنظیمات حرفه ای

سیستم مدیریت بازاریابی

سیستم مدیریت پیامک

فروشگاه

سیستم مدیریت فروش

سیستم مدیریت تبلیغات

مدیریت محصول

سیستم مدیریت خرید

سیستم نظرسنجی محصول

مدیر انواع محصولات

سیستم مدیریت پرسنل

سیستم پشتیبانی محصول

امکان مدیریت انبار

سیستم مدیریت یادآور چک

سیستم مدیریت تخفیف

ساخت سریال

سیستم مدیریت از راه دور

سیستم یادآور اشخاص

خرید و فروش پیامکی

سیستم مدیریت اشخاص

سیستم مدیریت قالب با امکان کد نویسی

فایروال امنیتی

سیستم پرسش و پاسخ

سیستم پشتیبانی و گارانتی محصولات

   مدیریت پیوندها

پرتال اختصاصی انواع اشخاص

مدیریت مطالب

مدیریت منو

 

نام خود را به یک برند تجاری تبدیل کنید              هم اکنون برند جهانی خود را افتتاح کنید.

 

طراحی سایت،وب سایت،نرم افزار تحت وب،طراحی سایت کاشان،طراحی وبسایت، وبسایت، گروه نرم افزاری آرین، گروه نرم افزاری کاشان، طراحی وبسایت کاشان، کاشان، گروه نرم افزاری، webdesign، website، seo، بهینه سازی و سئو، کسب و کار اینترنتی، اشتغالزایی در منزل، وب سایت های اطلاع رسانی، وبسایت های تجاری، سازمانی، هتل و رستوران، فروشگاهی، طراحی سایت، استراتژی بازاریابی محتوایی، بازاریابی، نرم افزار های تحت وب، وب سایت های سازگار با موبایل،ایمیل مارکتینگ، اپلیکیشن‌های تلفن همراه ایمیل، بازاریابی شبکه‌های اجتماعی، محتوای جذاب، افزایش فروش، مدیریت موفق، سایت داینامیک، سایت استاتیک، پیاده سازی و مشاوره کسب وکارهای اینترنتی، بازدید، CRM ( مدیریت روابط با مشتری Customer Relationship Management)، استارت آپ، بهینه سازی کلمات کلیدی، کارآفرینی اینترنتی، مدیریت محتوی های رایج، بازاریابی ویروسی، بازاریابی دهان به دهان، کسب و کار، مزیت تبلیغات اینرنتی، قابلیت های هارمونی، نماد اعتماد الکترونیکی، تجارت آنلاین، لینک طعمه، افزایش رتبه ، رنکینگ وب سایت ، موتورهای جستجو ، الکسا، شبکه‌های اجتماعی، فروشگاه اینترنتی


سیستم مدیریت مشتریان+ سیستم مدیریت نمایندگان+ سیستم مدیریت بازاریابی+ سیستم مدیریت فروش+ سیستم مدیریت خرید+ سیستم مدیریت پرسنل+ سیستم مدیریت یادآور چک+ سیستم مدیریت از راه دور+ سیستم مدیریت اشخاص+ سیستم پرسش و پاسخ+ پرتال اختصاصی انواع اشخاص+ مدیریت مطالب+ سیستم پشتیبانی و گارانتی محصولات+سیستم مدیریت قالب با امکان کد نویسی+ سیستم یادآور اشخاص+ خرید و فروش پیامکی+ فایروال امنیتی+ مدیریت پیوندها+ مدیریت منو+ سیستم مدیریت تخفیف+ سیستم پشتیبانی محصول+ سیستم نظرسنجی محصول+ سیستم مدیریت تبلیغات+ سیستم مدیریت پیامک+ سیستم نظرسنجی+ سیستم هوشمند تبریک تاریخ تولد و ازدواج+ خبرنامه+ تنظیمات حرفه ای+ فروشگاه+ مدیریت محصول+ مدیر انواع محصولات+ امکان مدیریت انبار+ ساخت سریال++سیستم مدیریت مشتریان+سیستم فروشگاه اینترنتی+ پنل اختصاصیکارت ویزیت +بانک اطلاعاتی+کارت ویزیت الکترونیک +crm+ کارت ویزیت الکترونیکی+

طراحی اپلیکیشن اندروید

 

بهبود تعامل کاربر، بازیابی خودکا،ردسترس بودن،user-friendly،سهولت استفاده،اپلیکیشن موبایل،طراحی سایت،وب سایت،نرم افزار تحت وب،طراحی سایت کاشان،طراحی وبسایت، وبسایت، گروه نرم افزاری آرین، گروه نرم افزاری کاشان، طراحی وبسایت کاشان، کاشان، گروه نرم افزاری، webdesign، website، seo، بهینه سازی و سئو، کسب و کار اینترنتی، اشتغالزایی در منزل، وب سایت های اطلاع رسانی، وبسایت های تجاری، سزمانی، هتل و رستوران، فروشگاهی، طراحی سایت، استراتژی بازاریابی محتوایی، بازاریابی، نرم افزار های تحت وب، وب سایت های سازگار با موبایل، کارت ویزیت آنلاین، ایمیل مارکتینگ، اپلیکیشن‌های تلفن همراه ایمیل، بازاریابی شبکه‌های اجتماعی، محتوای جذاب، افزایش فروش، مدیریت موفق، سایت داینامیک، سایت استاتیک، الگوریتم مرغ مگس خوار، استراتژی دیجیتال مارکتینگ، پیاده سازی و مشاوره کسب وکارهای اینترنتی، بازدید، CRM ( مدیریت روابط با مشتری Customer Relationship Management)، استارت آپ، بهینه سازی کلمات کلیدی، کارآفرینی اینترنتی، مدیریت محتوی های رایج، بازاریابی ویروسی، بازاریابی دهان به دهان، کسب و کار، مزیت تبلیغات اینرنتی، قابلیت های هارمونی 2017، نماد اعتماد الکترونیکی، تجارت آنلاین، لینک طعمه، افزایش رتبه ، رنکینگ وب سایت ، موتورهای جستجو ، الکسا، شبکه‌های اجتماعی، فروشگاه اینترنتی، کسب و کار اینترنتی ، آموزش کسب و کار اینترنتی ، بازاریابی محتوا،تبلیغات اینترنتی ، بازاریابی محتوایی،گروه نرم افزاری آرین،سئو تبلیغات، نتایج گوگل،الگوریتم مرغ مگس خوار، رتبه بندی های گوگل، تاثیر رفتار کاربران، الگوریتم پیچیده و قدرتمند، جستجو،اشتغالزایی، رتبه الکسا، مقاله، Rand Fishkin، Hummingbird، جستجو در گوگل، اشتغالزایی در منزل

 

طراحی اپلیکیشن اندروید (جهت اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید.)

تلفن های همراه از سه دهه پیش وارد زندگی مردم شده اند. از همان سه دهه پیش صنعت موبایل همواره در حال پیشرفت و حرکت رو به جلو بوده است. موبایل های سنگین و بزرگ آن زمان امروزه به موبایل هایی سبک و زیباتر تبدیل شده اند. تغییر بزرگ در این صنعت از سال ۲۰۰۷ رخ داد. سالی که اولین آیفون معرفی شد و از آن زمان به بعد استفاده از صفحه ی لمسی در موبایل ها یک ترند شد. صفحاتی لمسی که اولین بار شرکت IBM در سال ۱۹۹۲۲ در تلفن های همراه خود از آن استفاده کرده بود.

تغییر بزرگ دیگر در صنعت موبایل و زندگی ما، ظهور اپلیکیشن ها بود. امروزه بیش از دو میلیون اپلیکیشن موبایل در اپ استورها موجود است و همچنان با سرعت زیادی در حال افزایش است. توسعه دهنگان به طور مداوم در حال برنامه نویسی هستند تا برنامه ای را خلق کنند که چیز جدیدی ارائه کند یا باعث راحتی بیشتر افراد شود.

سهولت استفاده از اپلیکیشن موبایل

بسیاری از مردم زمان بسیاری را در طول روز با اپلیکیشن های موبایل می گذرانند. اخیرا در مطالعه ای در آمریکا مشخص شد که مردم بیش از ۸۰ ٪ زمان کار با موبایل خود را در اپلیکیشن ها می گذرانند. از این رو اپلیکیشن موبایل باید به گونه ای طراحی شده باشد که تجربه کاربری (UX) خوبی داشته باشد تا افراد به راحتی زمان بیشتری را در آن سپری کنند. این امر تا آنجا اهمیت پیدا می کند که بسیاری راحتی استفاده از اپلیکیشن را مقدم بر سایر تست ها و استانداردها می دانند. دلیل اصلی به کارگیری طراحی کاربرپسند (user-friendly) سوق دادن راحت تر کاربر به سمت اهداف از پیش تعیین شده ی ما است. طراحی کاربرپسند یک معیار مهم است و برنامه ای که با توجه به این معیار طراحی شده باشد برنامه ای است:

  • ساده و راحت
  • کارآمد
  • بدون خطا (Error)
  • رضایت بخش
  • کاربرپسند بودن اپلیکیشن موبایل

بهبود تعامل کاربر، بازیابی خودکا،ردسترس بودن،user-friendly،سهولت استفاده،اپلیکیشن موبایل،طراحی سایت،وب سایت،نرم افزار تحت وب،طراحی سایت کاشان،طراحی وبسایت، وبسایت، گروه نرم افزاری آرین، گروه نرم افزاری کاشان، طراحی وبسایت کاشان، کاشان، گروه نرم افزاری، webdesign، website، seo، بهینه سازی و سئو، کسب و کار اینترنتی، اشتغالزایی در منزل، وب سایت های اطلاع رسانی، وبسایت های تجاری، سزمانی، هتل و رستوران، فروشگاهی، طراحی سایت، استراتژی بازاریابی محتوایی، بازاریابی، نرم افزار های تحت وب، وب سایت های سازگار با موبایل، کارت ویزیت آنلاین، ایمیل مارکتینگ، اپلیکیشن‌های تلفن همراه ایمیل، بازاریابی شبکه‌های اجتماعی، محتوای جذاب، افزایش فروش، مدیریت موفق، سایت داینامیک، سایت استاتیک، الگوریتم مرغ مگس خوار، استراتژی دیجیتال مارکتینگ، پیاده سازی و مشاوره کسب وکارهای اینترنتی، بازدید، CRM ( مدیریت روابط با مشتری Customer Relationship Management)، استارت آپ، بهینه سازی کلمات کلیدی، کارآفرینی اینترنتی، مدیریت محتوی های رایج، بازاریابی ویروسی، بازاریابی دهان به دهان، کسب و کار، مزیت تبلیغات اینرنتی، قابلیت های هارمونی 2017، نماد اعتماد الکترونیکی، تجارت آنلاین، لینک طعمه، افزایش رتبه ، رنکینگ وب سایت ، موتورهای جستجو ، الکسا، شبکه‌های اجتماعی، فروشگاه اینترنتی، کسب و کار اینترنتی ، آموزش کسب و کار اینترنتی ، بازاریابی محتوا،تبلیغات اینترنتی ، بازاریابی محتوایی،گروه نرم افزاری آرین،سئو تبلیغات، نتایج گوگل،الگوریتم مرغ مگس خوار، رتبه بندی های گوگل، تاثیر رفتار کاربران، الگوریتم پیچیده و قدرتمند، جستجو،اشتغالزایی، رتبه الکسا، مقاله، Rand Fishkin، Hummingbird، جستجو در گوگل، اشتغالزایی در منزل

۸ نکته برای طراحی اپلیکیشن موبایل کاربرپسند:

۱. خوانایی متن در اپلیکیشن موبایل:

خوانایی یکی از عوامل بسیار مهم در سادگی استفاده از اپلیکیشن است. احتمالا برای شما نیز بارها این اتفاق پیش آمده که متنی را علی رقم جذابیت موضوع و اما به دلیل خوانا نبودن نوشته رها کرده اید. سعی کنید سایز فونت ها کمتر از ۱۱ نباشد. همچنین استفاده از پاراگراف بندی در متن های بلند را فراموش نکنید. برای خوانا بودن نوشته، متن باید با پس زمینه تضاد (کنتراست) خوبی داشته باشد. این موضوع حتی در طراحی سایت نیز اهمیت دارد.

۲. دسترس بودن اپلیکیشن موبایل در حالت آفلاین:

اگرچه نمی شود تمام ویژگی های اپلیکیشن در زمان عدم دسترسی به اینترنت در دسترس باشد، اما بخش هایی از آن می تواند بدون دسترسی به اینترنت نیز در دسترس کاربر قرار گیرد و باید این کار را انجام داد. این که اپلیکیشن شما بدون اتصال به اینترنت اصلا باز نشود باعث ایجاد نارضایتی کاربر می شود و نکته ای منفی برای اپلیکیشن شما محسوب می شود.

۳. نمایش ماژول در اپلیکیشن موبایل:

اگر برای کاربر در اپلیکیشن وظایف گام به گامی تعریف کرده اید، این وظایف را به صورت ماژول و خارج از صفحه ی معمولی اپلیکیشن برای کاربر نمایش دهید.

۴. سرعت بالا در اپلیکیشن موبایل:

صرفه جویی در زمان باعث افزایش رضایت مشتری می شود. هیچ کاربری انتظار را دوست ندارد. با کاهش زمان انتقال صفحات و ظاهر شدن مطالب در زمان صرفه جویی کنید. همچنین حالت های انتظار طولانی باعث عصبانی شدن کاربر می شود.

۵. استفاده از بازیابی خودکار در اپلیکیشن موبایل:

اگر در اپلیکیشن شما فرم هایی قرار دارد که لازم است این فرم ها توسط کاربر پر شوند از بازیابی خودکار استفاده نمایید. شما نمی توانید جلوی تمامی مشکلات و کراش ها را بگیرید، اما می توانید با استفاده از بازیابی خودکار می توانید تا حدودی در زمان کاربر صرفه جویی کنید و تا حدودی ناراحتی او را کاهش دهید.

۶. تست A/B اپلیکیشن موبایل:

تست A/B روشی بسیار کارآمد برای بهبود طراحی اپلیکیشن موبایل و تبدیل آن به ابزاری برای بازاریابی قدرتمند و سودآور است. با تحلیل دقیق داده ها و اطلاعاتی که از تست A/B به دست می آورید می توانید المان های کلیدی اپلیکیشن را طوری تغییر دهید که باعثث  افزایش گفت و گوی مخاطبان با شما شود و با آن ها ارتباط عمیق تری برقرار کنید.

۷. بهبود تعامل کاربر با اپلیکیشن موبایل:

برخی از اپلیکیشن ها لینک هایی دارند که کاربر را به خارج ار اپلیکیشن و مرورگرها هدایت می کنند. بهتر است این کار را انجام ندهید. این کار باعث جدایی کاربر از اپلیکیشن شما می شود. یک راه حل مناسب استفاده از مرورگر داخلی برای اپلیکیشن است.

۸. اهمیت به کیفیت تجربه کاربری اپلیکیشن موبایل:

به محض ورود کاربر از آن ها نخواهید که به برنامه ی شما امتیاز بدهند. به کاربر فرصت بدهید تا از اپلیکیشن شما استفاده کنند و سپس تجربه خودش را به اشتراک بگذارد. به جای اینکه مدام از کاربر بخواهید نظر خود را به اشتراک بگذارد سعی کنید تجربه ی بهتری را برای او رقم بزنید.

برای حفظ کاربرپسند بودن اپلیکیشن موبایل همواره با کاربران خود ارتباط داشته باشید و سعی کنید مشکلات آن ها را بیابید و رفع کنید. امروزه طراحی کاربرپسند یک الزام در طراحی اپلیکیشن موبایل است و طراحان برای طراحی اپلیکیشن موبایل خوب ناچار به حرکت در این جهت هستند. به کمک نکات ارائه شده شما می توانید تجربه ی کاربری اپلیکیشن موبایل خود را بهبود دهید.

به نظر شما کدام اپلیکیشن های موبایل ایرانی به کاربر پسند بودن برنامه ی خود اهمیت ویژه ای می دهند؟ کدام اپلیکیشن ها برای شما تجربه ی کاربری خوبی رغم زده است؟ نظر خود را با در میان بگذارید.

 

طراحی سایت،وب سایت،نرم افزار تحت وب،طراحی سایت کاشان،طراحی وبسایت، وبسایت، گروه نرم افزاری آرین، گروه نرم افزاری کاشان، طراحی وبسایت کاشان، کاشان، گروه نرم افزاری، webdesign، website، seo، بهینه سازی و سئو، کسب و کار اینترنتی، اشتغالزایی در منزل، وب سایت های اطلاع رسانی، وبسایت های تجاری، سازمانی، هتل و رستوران، فروشگاهی، طراحی سایت، استراتژی بازاریابی محتوایی، بازاریابی، نرم افزار های تحت وب، وب سایت های سازگار با موبایل،ایمیل مارکتینگ، اپلیکیشن‌های تلفن همراه ایمیل، بازاریابی شبکه‌های اجتماعی، محتوای جذاب، افزایش فروش، مدیریت موفق، سایت داینامیک، سایت استاتیک، پیاده سازی و مشاوره کسب وکارهای اینترنتی، بازدید، CRM ( مدیریت روابط با مشتری Customer Relationship Management)، استارت آپ، بهینه سازی کلمات کلیدی، کارآفرینی اینترنتی، مدیریت محتوی های رایج، بازاریابی ویروسی، بازاریابی دهان به دهان، کسب و کار، مزیت تبلیغات اینرنتی، قابلیت های هارمونی، نماد اعتماد الکترونیکی، تجارت آنلاین، لینک طعمه، افزایش رتبه ، رنکینگ وب سایت ، موتورهای جستجو ، الکسا، شبکه‌های اجتماعی، فروشگاه اینترنتی


بهبود تعامل کاربر. بازیابی خودکا.ردسترس بودن.user-friendly.سهولت استفاده.اپلیکیشن موبایل.طراحی سایت.وب سایت.نرم افزار تحت وب.طراحی سایت کاشان.طراحی وبسایت. وبسایت. گروه نرم افزاری آرین. گروه نرم افزاری کاشان. طراحی وبسایت کاشان. کاشان. گروه نرم افزاری. webdesign. website. seo. بهینه سازی و سئو. کسب و کار اینترنتی. اشتغالزایی در منزل. وب سایت های اطلاع رسانی. وبسایت های تجاری. سزمانی. هتل و رستوران. فروشگاهی. طراحی سایت. استراتژی بازاریابی محتوایی. بازاریابی. نرم افزار های تحت وب. وب سایت های سازگار با موبایل. کارت ویزیت آنلاین. ایمیل مارکتینگ. اپلیکیشن‌های تلفن همراه ایمیل. بازاریابی شبکه‌های اجتماعی. محتوای جذاب. افزایش فروش. مدیریت موفق. سایت داینامیک. سایت استاتیک. الگوریتم مرغ مگس خوار. استراتژی دیجیتال مارکتینگ. پیاده سازی و مشاوره کسب وکارهای اینترنتی. بازدید. CRM ( مدیریت روابط با مشتری Customer Relationship Management). استارت آپ. بهینه سازی کلمات کلیدی. کارآفرینی اینترنتی. مدیریت محتوی های رایج. بازاریابی ویروسی. بازاریابی دهان به دهان. کسب و کار. مزیت تبلیغات اینرنتی. قابلیت های هارمونی 2017. نماد اعتماد الکترونیکی. تجارت آنلاین. لینک طعمه. افزایش رتبه . رنکینگ وب سایت . موتورهای جستجو . الکسا. شبکه‌های اجتماعی. فروشگاه اینترنتی. کسب و کار اینترنتی . آموزش کسب و کار اینترنتی . بازاریابی محتوا.تبلیغات اینترنتی . بازاریابی محتوایی.گروه نرم افزاری آرین.سئو تبلیغات. نتایج گوگل.الگوریتم مرغ مگس خوار. رتبه بندی های گوگل. تاثیر رفتار کاربران. الگوریتم پیچیده و قدرتمند. جستجو.اشتغالزایی. رتبه الکسا. مقاله. Rand Fishkin. Hummingbird. جستجو در گوگل. اشتغالزایی در منزل

سئو و بهینه سازی سایت چیست؟

 

سئو،SEO، بهینه سازی، موتورهای جستجو،بهبود عملکرد، سایت، استاندارهای، موتورهای جستجو، جذب،کلمات کلیدی، متن و محتوا،لینک‌های ورودی.سیاست‌های گوگل،بینگ، یاهو،تبلیغات اینترنتی،کاربران اینترنتی،سئو کلاه سیاه،کلاه سفید،تکنیک های ،ضعف موتورهای جستجو،تکنیک‌های فریب،گروه نرم افزاری آرین، طراحی سایت کسب وکار اینترنتی، اشتغالزایی، بالابردن رتبه سایت

سئو و  بهینه سازی سایت چیست؟ (جهت اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید.)

سئو برگرفته از عبارت Search Engine Optimization است که کلمات معادلی چون SEO یا بهینه سازی موتور جستجو دارد که همگی آنها به یک معنی می باشند و می توان آن را بصورت زیر تعریف نمود: سئو (بهینه‌سازی موتور جستجو) به معنای فریب و یا دستکاری موتور‌های جستجو با روش‌های غیر اخلاقی نیست. آن‌ها برای کمک کردن به بهبود رویت و ارتباط وب سایت‌ها در نتایج جستجوی طبیعی با هدف رسیدن به رتبه‌بندی بالا، ایجاد شده‌اند.

سئو را می‌توان مجموعه‌ای از روش‌ها برای تغییر استراتژیک وب سایت‌ها دانست. این فرآیند به بیان مهمترین عوامل مرتبط صفحه و افزایش اهمیت آن در صفحه نتایج جستجو، می‌پردازد. سئو فرآیند ساده‌ای نیست که به راحتی پیاده‌سازی شود زیرا نیازمند دانش زیاد، علم پیش زمینه‌ای و صبر است. موتور‌های جستجو با تغییر مداوم الگوریتم‌های رتبه‌بندی خود غیر قابل پیش‌بینی هستند؛ بنابراین وظیفه مهندسین سئو بروز نگه داشتن اطلاعات خود در این زمینه است.سئو سایت یا بهینه سازی سایت یکی از فعالیت هایی است که توسط سئوکار انجام می شود.

 

جهت تماس با مشاورین ما اینجا کلیک کنید

 

بطور کلی اهداف سئو را می توان بصورت زیر خلاصه نمود:

    در بازدید وب سایت تاثیر بسزایی دارد.

    باعث ایجاد برند می شود.

    باعث افزایش ترافیک سایت خواهد شد.

    باعث شده وب سایت در صفحه نتایج موتور جستجو از رتبه بهتری برخوردار شد.

    باعث افزایش فروش محصولات خواهد شد.

    بهترین ابزار برای تبلیغات است.

طراحی سایت،وب سایت،نرم افزار تحت وب،طراحی سایت کاشان،طراحی وبسایت، وبسایت، گروه نرم افزاری آرین، گروه نرم افزاری کاشان، طراحی وبسایت کاشان، کاشان، گروه نرم افزاری، webdesign، website، seo، بهینه سازی و سئو، کسب و کار اینترنتی، اشتغالزایی در منزل، وب سایت های اطلاع رسانی، وبسایت های تجاری، سازمانی، هتل و رستوران، فروشگاهی، طراحی سایت، استراتژی بازاریابی محتوایی، بازاریابی، نرم افزار های تحت وب، وب سایت های سازگار با موبایل،ایمیل مارکتینگ، اپلیکیشن‌های تلفن همراه ایمیل، بازاریابی شبکه‌های اجتماعی، محتوای جذاب، افزایش فروش، مدیریت موفق، سایت داینامیک، سایت استاتیک، پیاده سازی و مشاوره کسب وکارهای اینترنتی، بازدید، CRM ( مدیریت روابط با مشتری Customer Relationship Management)، استارت آپ، بهینه سازی کلمات کلیدی، کارآفرینی اینترنتی، مدیریت محتوی های رایج، بازاریابی ویروسی، بازاریابی دهان به دهان، کسب و کار، مزیت تبلیغات اینرنتی، قابلیت های هارمونی، نماد اعتماد الکترونیکی، تجارت آنلاین، لینک طعمه، افزایش رتبه ، رنکینگ وب سایت ، موتورهای جستجو ، الکسا، شبکه‌های اجتماعی، فروشگاه اینترنتی


سئو.SEO. بهینه سازی. موتورهای جستجو.بهبود عملکرد. سایت. استاندارهای. موتورهای جستجو. جذب.کلمات کلیدی. متن و محتوا.لینک‌های ورودی.سیاست‌های گوگل.بینگ. یاهو.تبلیغات اینترنتی.کاربران اینترنتی.سئو کلاه سیاه.کلاه سفید.تکنیک های .ضعف موتورهای جستجو.تکنیک‌های فریب.گروه نرم افزاری آرین. طراحی سایت کسب وکار اینترنتی. اشتغالزایی. بالابردن رتبه سایت