تبلیغات اینترنتی به استفاده از اینترنت به عنوان یک کانال و وسیله ارتباطی برای ارسال تبلیغات در محیط وب اشاره دارد. در تعریفی دیگر، تبلیغات اینترنتی را اینگونه تعریف نمودهاند: نمایش دادن نامها و علائم تجاری، شعارها و تصاویر تبلیغاتی در سایت های تبلیغاتی پربازدید اینترنت، به نحوی که به تحقق اهداف تبلیغات کمک نماید. در این میان سایت های تبلیغاتی رایگان به طور ویژه ای در ارتقاء و پیشرفت کسب و کار مورد توجه قرار گرفته است.
سایت تبلیغاتی رایگان، سایتی است که در آن اشتغال ها و یا محصولات و خدمات در دسته بندی های مختلف و تفکیک شده ارائه می گردند. وجود سایت های تبلیغاتی، یکی از حیاتی ترین مسائل در اینترنت می باشد. دلیل این امر هم اینست که تمامی افراد به اطلاعات شرکت ها، خدمات دهندگان و فروشندگان و راه های تماس با آنها که به صورت آگهی در سایت تبلیغاتی ثبت می شوند، نیاز دارند. تبلیغات رایگان اینترنتی زمینه مناسبی جهت ایجاد بانک اطلاعاتی کامل از آگهی های شرکت های مختلف، فروشندگان، خدمات دهندگان با تفکیک موضوعی و منطقه ای می باشد. به این طریق که شرکت ها، فروشندگان و خدمات دهندگان با درج آگهی رایگان خود در سایت های تبلیغاتی پربیننده زمینه مناسبی جهت معرفی بهتر کالا و خدمات و کلا کسب و کار خود در اینترنت ایجاد می کنند.
● شکلگیری تبلیغات اینترنتی رایگان
با شروع فعالیت های تجاری در اینترنت، تبلیغات اینترنتی نیز پا به عرصه گذاشت. به نظر میرسد اولین شیوه برای تبلیغ استفاده از پست الکترونیک بوده باشد. اما با اضافه شدن فناوری وب به اینترنت، تبلیغات اینترنتی به شکل امروزی آن آغاز گردید. به مرور زمان انواع جدیدی از مدلهای تبلیغات در اینترنت شکل گرفتند و میزان هزینههای تبلیغاتی به طور مداوم افزایش پیدا کرد.
● اهمیت آگهی رایگان تبلیغاتی
در مقایسه با تبلیغات سـنتی، تبلیغات رایگان در اینترنت از مزیتهای قابل ملاحظهای برخوردار است از آن جمله می توان به ایجاد ارتباط دو طرفه با مخاطب، ایجاد یک پیوند مستقیم به لیست محصولات، توانایی هدفگیری ایستا و پویای مشتریان، دسترسی جهانی و شبانهروزی، ارسال و نگهداری و به روز رسانی آسان، قابلیت اندازهگیری و ردگیری بالا، طراحی پیام آگهی و قابلیت فروش اشاره کرد. بعلاوه هزینه تبلیغ در اینترنت نیز به مراتب کمتر از رسانه های دیگر می باشد.
شرکت های تجاری اگر بخواهند در عرصه فعالیت باقی بمانند و موقعیت خود را در بازار پررقابت امروز حفظ کنند چارهای جز به کارگیری این نوع از تبلیغات نخواهند داشت. این امر درمورد شرکتهایی که بخواهند در سطح جهانی فعالیت کنند مصداق بارزتری خواهد داشت. تبلیغات اینترنتی دارای اشکال مختلفی است که هر شکل آن دارای ویژگیهای خاص خود است. با توجه به هدف تبلیغات، نوع محصول، ویژگیهای مخاطبان، باید شکل متناسب تبلیغات اینترنتی انتخاب شود. در این میان تبلیغات رایگان در اینترنت می تواند زمینه مناسبی جهت معرفی و ارائه محصولات و خدمات در زمینه کسب و کار شرکت ها در بازار پر رقابت امروز باشد.
● مزیت های تبلیغات اینترنتی
تبلیغ در اینترنت مزیتهای زیادی نسبت به تبلیغات سنتی دارد، از آن جمله میتوان موارد زیر را نام برد:
▪ ایجاد ارتباط دوطرفه: تبلیغات اینترنتی یک ارتباط دوطرفه بین تبلیغ کننده و مخاطب ایجاد میکند. مخاطبان نه تنها تبلیغات را دریافت میکنند بلکه قادرند بازخورد بدهند و سوالات خود را در مورد محصولات با تبلیغکنندگان مطرح کنند.
▪ ایجاد یک پیوند مستقیم به لیست محصولات: تبلیغات اینترنتی با یک پیوند مستقیم، دسترسی به اطلاعات محصولات مرتبط را برای مخاطبان فراهم میسازد. این قابلیت غالباً منجر به مبادله محصولات و افزایش تعاملات تجاری میشود.
▪ دسترسی جهانی و شبانهروزی: تبلیغات اینترنتی دارای دسترسی جهانی است و در تمام روزهای سال و تمام ساعات روز در دسترس می باشد که این امر موجب افزایش قابلیت مشاهده و گسترش بازار آن میشود.
▪ ارسال، نگهداری و به روز رسانی آسان: به دلیل ماهیت دیجیتالی، تبلیغات اینترنتی دارای ویژگیهای نمایش، نگهداری و به روز رسانی آسان است. کاهش فرایند تهیه و اجرای تبلیغات از جمله نتایج این ویژگیها تلقی میشود.
▪ قابلیت بالای اندازهگیری و ردگیری: تبلیغات اینترنتی به دلیل ماهیت دیجیتالی، از قابلیت ردگیری و اندازهگیری بالایی برخوردار است. از روشهای گوناگونی برای ردگیری، ارزیابی عملکرد و سنجش اثربخشی تبلیغات اینترنتی استفاده میشود.
▪ قابلیت فروش: در این نوع از تبلیغات پس از نمایش آگهی میتوان بلافاصله فروش را نیز انجام داد.
● مهمترین ویژگی سایت های تبلیغاتی رایگان پربازدید
ثبت آگهی رایگان، درج تبلیغات رایگان، جستجو پیشرفته ( بر اساس استان و شهر مورد نظر)، نمایش آگهی های مرتبط، وارد نمودن آگهی بدون محدودیت در تعداد، نمایش آگهی های نزدیک شما، ثبت نظرات، ثبت آگهی همکاری و درخواست کار، نمایش آگهی ها براساس دسته بندی مرد نظر، اولویت نمایش با آگهی های پرتوان.
تبلیغات اینترنتی,تبلیغات رایگان,آگهی رایگان تبلیغاتی,درج تبلیغات رایگان,سایت تبلیغاتی رایگان,سایت های تبلیغاتی رایگان پربازدید,سایت های تبلیغاتی پربازدید,سایت تبلیغات رایگان,تبلیغات رایگان در اینترنت,تبلیغات رایگان اینترنتی,ثبت آگهی رایگان,درج آگهی رایگان,نیازمندی ها,تبلیغات و درج آگهی رایگان,ثبت آگهی رایگان در اینترنت,سایت آگهی رایگان,درج آگهی رایگان در سایت های معتبر,درج آگهی رایگان در اینترنت,درج آگهی استخدام رایگان,نیازمندی ها,ثبت نیازمندی رایگان
از مهمترین قابلیتهای فضای مجازی و یکی از شکلهای پذیرفتهشدهی تبلیغات در فضای مجازی ، که از جنبههای کاربردی این فضا در اشاعهی تبلیغات به شمار میرود ، ارائهی خدمات رایگان و در کنار آن ، قرار دادن مخاطب در برابر تبلیغات است . به عنوان مثال ، برخی شرکتها ، برنامههای کاربردی را در محیط اینترنت به صورت رایگان ارائه میدهند ، اما در کنار آن ، نوعی از تبلیغ را قرار میدهند.
تبلیغات در واقع بیشتر در نظریات مربوط به اقناع جای میگیرد که طی تبلیغات ، یک فرد را که شنونده ، بیننده ، خواننده و مخاطب ماست ، به عمل خاصی ترغیب مینماییم . در این قسمت نگاهی به تأثیرات تبلیغات رایگان در فضای مجازی و شبکههای تلفن همراه خواهیم داشت .
آگاهی
اولین مرحله در فرآیند تبلیغ ، دادن آگاهی نسبت به محصول و خدمات است . بعد از آنکه مخاطب با یک عقیده ، کالا یا خدمات آشنا شد ، باید اطلاعات جامع به وی برسد و آشنایی اولیه در سطح مخاطبان اشاعه یابد . این مرحله از مهمترین مراحل تبلیغات است.
اما از جدیدترین و پُرکاربردترین نوع آگهی در تبلیغات اینترنتی ، تبلیغات به کمک سایت آگهی رایگان است. امکان گسترش یک ایده از مهمترین قابلیتهایی است که سایت تبلیغات رایگان به طور غیرمستقیم برای تبلیغات فراهم آوردهاند . به عنوان مثال ، برخی از سایت های تبلیغاتی پربیننده در سطح جهان ، بیش از یک میلیارد بازدید کننده دارند که این امر امکان گسترش یک ایده را در بین آنها از طریق درج آگهی رایگان فراهم میسازد. سرعت اشاعهی این گونه از تبلیغات به حدی است که محدودیتهای زمانی و مکانی به سرعت رنگ میبازند و تبلیغکننده میتواند تبلیغات رایگان خود را برای تعداد نامحدودی از مخاطبان از سرتاسر جهان، در زمان کمی انتشار دهد. امروزه نزدیک به 83 درصد از شرکتهای تبلیغاتی برای معرفی خدمات خود از سایت های تبلیغاتی رایگان پربازدید استفاده میکنند و نزدیک به 69 درصد از مخاطبان نیز از طریق این وب سایت ها تبلیغات را دنبال میکنند.
از طرفی افراد عادی که در سایت های تبلیغاتی پربازدید تبلیغاتی در معرض تبلیغات قرار میگیرند، خود نیز به نحوی با اشتراکگذاری تبلیغات به اشاعهی تبلیغات در سایت های تبلیغاتی کمک مینمایند. تحقیقات در این زمینه نیز ثابت کردهاند توصیههایی که از جانب دوستان غیرذینفع ، برای خرید کالا یا کسب خدمات خاصی صورت میپذیرند ، تأثیر بسیار بیشتری از تبلیغات عادی دارند. دلیل این امر به این برمیگردد که به نوعی افراد در مواجهه با دوستان، این احساس را ندارند که برای خرید کالایی خاص، مورد بازیچه قرار گرفتهاند. این امر به خوبی در سایت های تبلیغاتی رایگان نمود پیدا میکند؛ به نحوی که فرد در سایت های تبلیغاتی رایگان با بسیاری از تبلیغات و آگهی ها به وسیلهی اشتراکگذاری دوستانش آشنا میشود و اعتماد زیادی به این قبیل تبلیغات پیدا میکند. بدین وسیله، در اینجا احتمال تأثیر تبلیغ در کنار این کارکرد سایت های تبلیغاتی رایگان افزایش مییابد.
یکی دیگر از مهمترین قابلیتهای سایت های تبلیغاتی رایگان و یکی از شکلهای پذیرفتهشدهی تبلیغات در سایت های تبلیغاتی رایگان ، که از جنبههای کاربردی این فضا در اشاعهی تبلیغات است، ارائهی خدمات رایگان و در کنار آن، قرار دادن مخاطب در برابر تبلیغات است. به عنوان مثال، برخی شرکتها، تبلیغ محصول و کالا و خدمات خود را در محیط اینترنت به صورت رایگان به مخاطبانشان ارائه میدهند؛ اما در کنار آن، خود نوعی از تبلیغ را قرار میدهند. در این رابطه، مخاطب به صورت رایگان به اطلاعات شرکت ها و سازمان ها دسترسی پیدا می کند، و شرکت سازنده نیز به دلیل رایگان بودن درج آگهی، مخاطبان زیادی را در سایت تبلیغاتی رایگان پیدا میکند. در واقع این نوع از اشاعه یکی از سریعترین و کاربرپسندترین نوع اشاعه است که با توجه به قابلیتهای سایت تبلیغاتی رایگان ُکاربردی شده است.
از عوامل دیگر تسهیلکنندهی درج آگهی و تبلیغات در وب سایت های تبلیغاتی رایگان، بحث مربوط به هزینههای پایین این نوع از تبلیغات است. تبلیغات از طریق وب سایت های تبلیغاتی رایگان ، به عنوان تبلیغاتی ارزان شناخته میشوند . به عنوان مثال ، در این نوع از تبلیغات ، ما با بنر و کاغذ و خرید فضا در محیط فضای مجازی روبهرو نیستیم. به همین دلیل ، قیمت تبلیغات ، با توجه به عدم وابستگی به لوازم عینی و مادی ، پایینتر از تبلیغات در فضای واقعی است .
از دیگر سو، تبلیغات در محیط اینترنت باعث شده است که هر فرد و کاربر، در هر شرایطی، بتواند خود به تبلیغات در این محیطها بپردازد و انحصار ارائهی تبلیغات از سوی مؤسسات و شرکتهای بزرگ، به نوعی به چالش کشیده شود.
حتی گاهی امکان ارائهی تبلیغات ارزان به این شکل بروز مییابد که فرد به عنوان کاربر در وب سایت های تبلیغاتی رایگان عضویت یافته و بعد از آن، از طریق این وب سایت ها، به تبلیغ کالا و خدمات خود میپردازد. از این طریق، فرد کاربر که ممکن است حتی شرکت یا مؤسسهی مالی نیز باشد، بدون هزینهی زیادی به مخاطبان زیادی دسترسی پیدا میکند. کلاً ساختار سایت های تبلیغاتی رایگان به گونهای است که در این فضا هیچ گونه فعالیتی از سوی کاربر رد نمیشود و این فضا دست رد به سینهی مخاطبان خود نمیزند؛ چه این فعالیت عادی کاربر باشد و چه فعالیت تبلیغاتی و بازاریابی باشد.
روش دیگر که در زمینهی تبلیغات ارزان در سایت های تبلیغاتی ممکن است رخ دهد، وجود وبسایتهایی است که با دریافت مبالغ اندک، به معرفی و تبلیغ کالا و خدمات در محیط اینترنت میپردازند و این امر محیط مجازی را به محیطی کاربرپسند برای تبلیغات تبدیل میسازد. البته باید اذعان داشت که قیمت تبلیغات در سایت های تبلیغاتی رایگان ، بستگی به ترافیک سایت و تعداد بازدیدکنندهی آن دارد.
از عوامل تأثیرگذار دیگر در امر اشاعه در تبلیغات رایگان، بحث مربوط به تبلیغات رایگان است. با توسعهی شبکههای ارتباطی تلفن همراه و فضای مجازی، امکان انتقال تصاویر و ویدئو برای کاربران تلفن همراه، به عنوان قابلیتی برای تبلیغات مطرح شده است. این قابلیت جدید، تحولی جدی در دنیای تبلیغات در زمینهی تلفن همراه به وجود آورده است. مخصوصاً با توجه به توسعهی تلفنهای همراه هوشمند با صفحات بزرگ، این امکان دارای جذابیتهای بصری نیز شده است.
خاصیت دیگر اشاعهی تبلیغات در سایت های تبلیغاتی رایگان ، پیوند خوردن تبلیغات به فناوری است. به عنوان مثال، بودن در محیطی که همراه با استفادهی لذتبخش از تکنولوژی است، برای هر فردی فیالنفسه لذتبخش خواهد بود و به همین دلیل، تبلیغات در این محیط جدید نیز به نوعی نوآوری تلقی میگردد و خودبهخود کلیهی تبلیغات در فضای مجازی برای کاربر جذاب میشوند.
شاید مهمترین خاصیت سایت های تبلیغاتی رایگان که در بحث اشاعه به کمک تبلیغات میآید، بحث مربوط به متنمحور بودن این فضا باشد. بیشتر تبلیغات در زمینهی اینترنت، مبتنی بر متن هستند که در صفحات وبسایتهای پُربازدید نقش میبندند. اگر به تبلیغات سایتهایی مانند یاهو توجه کنیم، متوجه میشویم که بیشتر تبلیغات موجود در این سایت، متنمحور هستند. متنمحور بودن در اینجا با مفهوم متن در جهان واقعی متفاوت است. در اینجا متن ممکن است حاوی تصاویر، برند محصولات خاص یا... باشد؛ اما مهمترین نکته در مورد تبلیغات متنمحور در محیط اینترنت، خاصیت لینکدهی تبلیغات است. دقیقاً در مفهوم تبلیغات در فضای مجازی، متنمحور بودن تبلیغ به این معنی است. این قابلیت امکان اشاعه را به سهولت هر چه تمامتر برای تبلیغات فراهم میآورد .
تبلیغات اینترنتی,تبلیغات رایگان,آگهی رایگان تبلیغاتی,درج تبلیغات رایگان,سایت تبلیغاتی رایگان,سایت های تبلیغاتی رایگان پربازدید,سایت های تبلیغاتی پربازدید,سایت تبلیغات رایگان,تبلیغات رایگان در اینترنت,تبلیغات رایگان اینترنتی,ثبت آگهی رایگان,درج آگهی رایگان,نیازمندی ها,تبلیغات و درج آگهی رایگان,ثبت آگهی رایگان در اینترنت,سایت آگهی رایگان,درج آگهی رایگان در سایت های معتبر,درج آگهی رایگان در اینترنت,درج آگهی استخدام رایگان,نیازمندی ها,ثبت نیازمندی رایگان
برای تبلیغ موثر و فراگیر خدمات و محصولات خود در سایتهای تبلیغاتی، می بایست در مورد ترافیک سایت تبلیغاتی اطلاعات خوبی داشته باشیم. برخی از وب سایت هایی که برای تبلیغ انتخاب می کنید، در مورد شمار بیننده خود اطلاعاتی اعلام می کنند که تحلیل درست آن ها، شما را به انجام تبلیغ در سایت مورد نظر متقاعد یا از انجام آن، منصرف می کند. نا گفته ییدا ست که یکی از روش های موفقیت پرتال های اینترنت که قابلیت های طراحی پرتال نیز در آن تاثیر غیر مستقیم دارد، معرفی و تبلیغ آنلاین است. برای تبلیغات و نیازمندی آنلاین، ترافیک سایت از اهمیت فوق العاده ای برخوردار است. ترافیک سایت تیلیغاتی و نیازمندیها ، تعداد بیننده یک سایت را نشان می دهد.
هر اندازه یک سایت تبلیغات اینترنتی از بیننده بیشتری برخوردار باشد، محبوبیت آن برای کاربران اینترنت بیشتر است. سایتی که بیننده بیشتر داشته باشد، بیشتر مورد بازدید کاربران قرار می گیرد و معمولا این سایت ها، از حجم آگهی های آنلاین زیادی برخوردار هستند. در این سعی و مقاله، به دلایل تحلیل ترافیک یک سایت تبلیغات اینترنتی پرداخته می شود و پایگاه های وب فارسی جهت تحلیل ترافیک سایت معرفی می شود.
تفاوت تبلیغات اینترنتی و تبلیغات سنتی، در سهولت و برد بالای آن می باشد که می تواند ظرف چند ثانیه، میلیون ها نفر را در سراسرجهان با مفهوم و مساله ای آشنا و ترغیب کند. امری که برای تبلیغات سنتی هیچ گاه قابل تصور نبوده است. تبلیغات اینترنتی را باید بیش از قبل بها داد و به اهمیت اثربخش آن بهتر آگاه بود.
تحلیل ترافیک یک سایت تیلیغاتی نتایج مطلوبی برای وب مسترهای پایگاه های اینترنت ارائه می کند که منجر به ارتقای دید و رویکرد آن ها نسبت به ادامه فعالیت های اطلاع رسانی الکترونیکی آنان می گردد. وقتی بتوانید تحلیل درستی از ترافیک صفحات وب سایت تیلیغاتی خود بکنید، قطعا مخاطب شناسی شما منطقی تر و رفتار سازمانی الکترونیکی مفیدی را در پی خواهید گرفت. نزدیک شدن به هدف و تنظیم مجدد هدف Goal Re-setting از جمله مواردی است که تحلیل ترافیک سایت تیلیغاتی برای ما به ارمغان می آورد و باید به آن توجه زیادی معطوف داشت. برای این که چرا باید یک سایت تیلیغات اینترنتی را تحلیل آماری کنیم، دلایل دهگانه ذیل الذکر ارائه می شود :
1- شناسایی رفتار الکترونیکی کاربران در سایت
2- شناسایی استراتژیهایی که بهتر جواب داده اند
3- تحلیل رفتار کنونی برای پی ریزی استراتژیهای بعدی سایت
4- شناسایی پر مخاطب ترین بخش های سایت
5- آگاهی از روش های اتصال به سایت و نرم افزارهای استفاده شده کاربران برای ورود به سایت
6- از چه کشورهایی بیننده داشته است ؟
7- کدام صفحات سایت بیش تر مورد بازدید قرار گرفته است ؟
8- چه نرم افزار هایی برای ورود به سایت ما از طریق کاربران استفاده شده است ؟
9- چه زمان هایی در روز بیش ترین مراجعه به سایت ما بوده است ؟
10- به طور روزانه، ماهانه و سالانه ف چه تعداد بار سایت ما مورد بازدید قرار گرفته است ؟
نرم افزارهای رایگان اطلاع از ترافیک سایت
بسیاری از سرورهایی که خدمات هاستینگ (اجاره فضای سایت ) را می دهند، نرم افزار اطلاع از تعداد بیننده سایت یا کنتور را به شما می دهند. قبلا یادآوری می کنیم که برای استفاده از کنتور های سایت های زیر به مطالب زیر دقت کنید :
1- سورسی را که سایت ارائه دهنده کنتور به شما می دهد تا در سایت خود قرار دهید، به درستی در ایندکس سایت قرار دهید.
2- مطمئن باشید که آرم سایت ارائه دهنده کنتور رایگان، در سایت شما نمایش داده می شود.
3- احتمالا این سرویس های رایگان بعد از مدتی پولی می شود. به این مورد توجه کنید.
4- کنتوری که در سایت شما وجود دارد، برای همگان قابل رویت است.
5- تمام جزئیاتی که شما از طریق کنتور سایت مشاهده می کنید، برای دیگر کاربران نیز قابل دیدن است.
تبلیغات اینترنتی,تبلیغات رایگان,آگهی رایگان تبلیغاتی,درج تبلیغات رایگان,سایت تبلیغاتی رایگان,سایت های تبلیغاتی رایگان پربازدید,سایت های تبلیغاتی پربازدید,سایت تبلیغات رایگان,تبلیغات رایگان در اینترنت,تبلیغات رایگان اینترنتی,ثبت آگهی رایگان,درج آگهی رایگان,نیازمندی ها,تبلیغات و درج آگهی رایگان,ثبت آگهی رایگان در اینترنت,سایت آگهی رایگان,درج آگهی رایگان در سایت های معتبر,درج آگهی رایگان در اینترنت,درج آگهی استخدام رایگان,نیازمندی ها,ثبت نیازمندی رایگان
تبلیغات در دنیای رقابتی امروز جزء جدایی ناپذیراز هر کسب و کاری است، به همان اندازه که به کیفیت کالا یا خدمات تان اهمیت می دهید باید به همان اندازه نیز برای تبلغات تان ارزش قائل شوید چرا که مشتریان از طریق تبلیغات با شما و کسب وکارتان تان آشنا می شوند، ولی نکته مهمتر در تبلیغات این است که تعداد کسانی که به شما مراجعه خواهند کرد بستگی به نوع تبلیغات شما دارد.
امروزه بهترین انتخاب جهت تبلیغات بهره گیری از تبلیغات اینترنتی است به طوریکه اغلب شرکتها و مدیران موفق و با کفایت 15 درصد از کل هزینه تبلیغات خود را به تبلیغات در محیط اینترنت اختصاص می دهند زیرا اینترنت فرصت های جدیدی را برای رونق انواع کسب و کارها به وجود آورده و تسهیلاتی را در اختیار صاحبان کالا و ارائه دهندگان خدمات قرار داده تا بتوانند دست آوردهای خود را در اقصی نقاط جهان معرفی کنند.
تبلیغات در محیط اینترنت به روش های مختلفی انجام می شود اما مناسب ترین روش آن بهره گیری از سایت های نیازمندی و درج آگهی است،این قبیل سایت ها که نیازسرا نیز یکی از آنها است،بستری مناسب برای تبلیغات هدفمند و ثمر بخش در محیط اینترنت می باشند زیرا اغلب سایت های نیازمندی امکان درج انواع آگهی حتی به صورت آگهی رایگان را به تمام کاربران خود می دهند و شما صاحبان کسب و کار و ارائه دهندگان خدمات می توانید با ثبت آگهی شرکت ،کسب و کار ،کالا،خدمات،املاک و هر آنچه که نیاز به تبلیغات آن را دارید، برای شما فراهم آورده اند.
سایت نیازمندی ها تمامی امکاناتی که شما برای معرفی و تبلیغات خود به آن نیاز دارید را برای شما فراهم آورده است تا ضمن صرفه جویی در وقت و سرمایه تان،باعث رونق کسب و کارتان گردد.
تبلیغات اینترنتی,تبلیغات رایگان,آگهی رایگان تبلیغاتی,درج تبلیغات رایگان,سایت تبلیغاتی رایگان,سایت های تبلیغاتی رایگان پربازدید,سایت های تبلیغاتی پربازدید,سایت تبلیغات رایگان,تبلیغات رایگان در اینترنت,تبلیغات رایگان اینترنتی,ثبت آگهی رایگان,درج آگهی رایگان,نیازمندی ها,تبلیغات و درج آگهی رایگان,ثبت آگهی رایگان در اینترنت,سایت آگهی رایگان,درج آگهی رایگان در سایت های معتبر,درج آگهی رایگان در اینترنت,درج آگهی استخدام رایگان,نیازمندی ها,ثبت نیازمندی رایگان
تمام افرادی که قصد راه اندازی و یا توسعه کسب و کار خود را داشته باشند بدون استثنا بخشی از برنامه های کاری خود را با بخش تبلیغات و بازاریابی اینترنتی اختصاص می دهند؛ چرا که لزوم تبلیغات اینترنتی برای موفقیت کسب و کار بر هیچکس پوشیده نیست.
تبلیغات اینترنتی و درج آگهی یکی از روش های تبلیغاتی مقرون به صرفه و موثر می باشد که برای صاحبان کسب و کارهای اینترنتی و غیر اینترنتی مورد استفاده قرار می گیرد.به عبارت دیگر تبلیغات و بازاریابی اینترنتی نیز می تواند یکی از پنل های مهم تبلیغات هر حرفه ای می تواند به شمار بیاید.
تبلیغات اینترنتی و بازاریابی اینترنتی دو مقوله جدا از هم و مرتبط با هم می باشند؛ لذا در این مقاله سعی شده با تفکیک میان این دو گزاره، راهکارهای موثری ارائه شود؛ چرا که آشنایی بهتر با این مفاهیم، کمک شایانی برای برنامه ریزیهای استراتژیک تبلیغات اینترنتی خواهد نمود.
تبلیغات اینترنتی، یک فعالیت استراتژیک است که می تواند یک کسب و کار اینترنتی را به بعضی از اهداف بازاریابی خود برساند؛ پس بازاریابی (Marketing)هدف نهایی تبلیغات می باشد.بازاریابی اینترنتی را می توان در چهار مقوله کالا یا خدمات، روشهای ارائه خدمات ، قیمت گذاری، تعرفه ها ، تبلیغات و اطلاع رسانی بررسی نمود.
هدف نهایی بازاریابی، تولید کالا یا عرضه خدمتی در بازار کار است که قیمت و کیفیت و مشخصات آن مناسب و مورد قبول مشتریان احتمالی بوده ، نیازهای آشکار و پنهان آنان را برآورده ساخته و برای کسب و کار اینترنتی نیز رضایت مشتری ، شهرت ، سود و فروش بیشتر را به ارمغان بیاورد.
بنابراین اگر در ریشه یابی مشکل یا مسئله یک کسب و کار اینترنتی، مشخص شود که علل عدم استقبال کاربران و یا کاهش بازدهی سیستم ، فقط در نحوه قیمت گذاری یا ارائه یا کیفیت اندک و نامطلوب کالا یا خدمات است فعالیت تبلیغاتی نه تنها حلال مشکل نخواهد بود بلکه افزایش هزینه ها و مشکلات را در پی خواهد داشت.اما در صورتی که ضعف بازدهی کسب و کار ریشه در کم و کیف فعالیت های تبلیغاتی داشته باشد برنامه ریزیهای تبلیغاتی می تواند به رفع این مشکلات کمک کند.
به همین دلیل باید استراتژی ها، اهداف و برنامه ریزی ها را در دو مقوله جداگانه بازاریابی و تبلیغات از یکدیگر تفکیک نمود.
۱-نمونه هایی از اهداف بازاریابی اینترنتی
▪ افزایش فروش
▪ افزایش سود
▪ ورود به بازارهای اینترنتی خارجی
▪ افزایش سهم بازار اینترنتی در بازار اینترنتی داخلی
▪ افزایش سهم بازار در بازارهای اینترنتی خارجی
▪ خارج کردن رقبای ضعیف از عرصه رقابت
▪ کاهش هزینه های متوسط ( هزینه هایی نظیر نیروی انسانی،نفوذ به مناطق مختلف جغرافیایی و …)
▪ تغییر سلیقه مشتریان
▪ کاهش فاصله ارتباطی با مشتریان
▪ فروش مستقیم انواع لوازم خانگی , لوازم الکترونیکی و ….
۲- نمونه هایی از استراتژی های بازاریابی اینترنتی
▪ تنوع و تازگی محصولات و خدمات
▪ افزایش کیفیت
▪ توزیع وسیع کالا و خدمات
▪ قیمت نازل ( و به طور کلی تغییرات قیمتی )
▪ کمپین های تبلیغاتی هدفمند و خلاقانه
▪درج آگهی اینترنتی
۳- نمونه هایی از اهداف تبلیغات اینترنتی
▪ افزایش درجه شناسایی مشتریان
▪ افزایش وفاداری به خدمات سایت
▪ ایجاد تمایل برای استفاده
▪ خدمات کسب و کار
▪ تبدیل نام تجاری به BRAND
▪ کاهش موجودی انبار کالاها
▪ افزایش بازدیدکنندگان ( بهبود رتبه های آماری سایت )
و …
۴- نمونه هایی از استراتژی های تبلیغات اینترنتی
▪ رضایت کامل مصرف کننده و تامین نیازهای او
▪ تمرکز بر مشتریان مرفه و ثروتمند
▪ تمرکز بر کاربران شهرهای بزرگ و کلان شهرها
▪ فشار تبلیغاتی از طریق شبکه های اجتماعی
▪ تمرکز بر تبلیغات ویروسی و کاربر به کاربر
▪ تمرکز بر شیوه های جدید ارائه خدمات ( شناسایی خلاء ها )
۵- نمونه هایی از برنامه های اجرایی در تبلیغات اینترنتی
▪ معرفی مزایا و منافع محصول برای کاربران
▪ معرفی و تاکید برصرفه های اقتصادی محصول
▪ اعلام لیست قیمتها
▪ طولانی کردن زمان گارانتی
▪ برنامه های تشویقی برای استفاده از خدمات ( قرعه کشی و مزایای جانبی )
▪ جلب و جذب مشتریان ناراضی قدیمی
▪ حفظ ارتباط با مشتریان
تبلیغات اینترنتی,تبلیغات رایگان,آگهی رایگان تبلیغاتی,درج تبلیغات رایگان,سایت تبلیغاتی رایگان,سایت های تبلیغاتی رایگان پربازدید,سایت های تبلیغاتی پربازدید,سایت تبلیغات رایگان,تبلیغات رایگان در اینترنت,تبلیغات رایگان اینترنتی,ثبت آگهی رایگان,درج آگهی رایگان,نیازمندی ها,تبلیغات و درج آگهی رایگان,ثبت آگهی رایگان در اینترنت,سایت آگهی رایگان,درج آگهی رایگان در سایت های معتبر,درج آگهی رایگان در اینترنت,درج آگهی استخدام رایگان,نیازمندی ها,ثبت نیازمندی رایگان