هفته نامه پیک سیلک

 

هفته نامه پیک سیلک

درباره ما

امروزه عرصه ارتباطات و اطلاع­رسانی به سرعت در حال گسترش است. انسان قرن بیست و یک در میان انبوهی از اطلاعات و اخبار قرار دارد. مطبوعات از اولین ابزارهای ارتباط جمعی و اطلاع رسانی عمومی تلقی می­شود که کارکردهای مختلفی در هر برهه از زمان و در هر نقطه از جهان داشته است. علیرغم همه تحولات تکنولوژی در عرصه فن­­آوری و ظهور و بروز انواع ابزارهای نوین ارتباطی در فضای مجازی؛ اما همچنان مطبوعات و نشریات جایگاه خود را در جلب افکار عمومی به عنوان رسانه­ای معتبر و قابل اعتماد حفظ نموده اند

با توجه به نقش و جایگاه مطبوعات در عرصه اطلاع رسانی، هفته نامه مردم سیلک به منظور نقش آفرینی در این عرصه وارد شده است. تکیه این هفته نامه بر خواست و نظر مردم و مخاطبین استوار است. رعایت امانتداری ، حفظ مصالح جامعه، رعایت قانون، اخلاق مداری و پایبندی به ارزش­های جامعه و  بررسی تحلیلی رویدادها و اخبار ، از مهمترین اصول این هفته نامه است.

این نشریه علاوه بر اینکه ارگان هیچ یک از دستگاه­های دولتی و یا نهادهای عمومی غیردولتی نیست،به هیچکدام از احزاب و گروه­های سیاسی نیز وابستگی ندارد و در فعالیت خود کاملاً مستقل عمل می نماید.

این هفته نامه بر اساس مجوز شماره 6078/94  مورخ 25/03/1394 هیئت نظارت بر مطبوعات، فعالیت می­نماید و بر این اساس پروانه انتشار با مشخصات زیر از سوی معاونت مطبوعاتی و اطلاع­رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی صادر شده است.

زمینه انتشار: اجتماعی، اقتصادی

ترتیب انتشار: هفته نامه

نوع انتشار: روزنامه­ ای

ارتباط با ما

هـــفتـه نــامــه اجتمــــاعی ، اقتصـــادی

صــاحب امتیــاز و مدیـــر مسئـــول : محـمـود قــامـت

زیــر نظــــر شــــورای نــویسندگــان

نشـــانی:خیـابـان آیــت الـلـه طـالـقـانـی ، قبــل از بلــوار نمـــاز ، نبش کوچه شبستــان دوم

تلفن:55456384

فکس:55456385

سامانه پیامکی :50002016001478

ایمیل: info@mardom-sialk.ir

 

کلمات کلیدی مرتبط:
جدید ترین اخبار کاشان+اخبار کاشان+خبرگذاری+خبرهای کاشان+هفته نامه+هفته نامه کاشان+رویداد کاشان+تازه ترین اخبار کاشان+تحولات کاشان+اخبارکاشان+رویدادهای کاشان+اخبار اقتصادی کاشان+اخبار فرهنگی کاشان+اخبار ادبی کاشان+اخبار اجتماعی کاشان+اخبار شهر کاشان+اخبار جامعه+اخبار ورزشی کاشان+اخبار گوناگون کاشان+دانلود هفته نامه کاشان+جدیدترین اخبار دنیا+آخرین اخبار+برگزیده ترین اخبار+اخبار فوری+مقالات+آخرین مقالات+برترین مقالات+جدیدترین احبار ایران+اخبار آی تی+اخبارit+جدیدترین اخبار ورزشی+جدیدترین اخبار اقتصادی کاشان+جدیدترین اخبار فرهنگی کاشان+جدیدترین رویدادهای کاشان+اخبار برگزیده+جدیدترین اخبار برگزیده+خبرگذاری پیک سیلک+خبرگزاری مردم سیلک+مردم سیلک+چه خبر کاشان+خبرگذاری شهرستان کاشان+پورتال خبری کاشان+خبر حوادث کاشان+به روز ترین اخبار کاشان+اخبار ایران+اخبار حوادث کاشان+اخبار شهرداری کاشان+اخبار استخدامی+اخبار استخدامی کاشان+اخبار هنری روز کاشان+اخبار روز کاشان+اخبار برگزیده کاشان+آخرین خبر+اخرین خبر+خبر فارسی+اخبار فارسی+آخرین اخبار انتخابات+جدیدترین اخبار انتخابات+اخبار ورزشی+اخبار خودرو+شهرداری کاشان+اخبار روز کاشان+کاشان+جدیدترین اخبار کاشان+کاشان چه خبر+new+news

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.